ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دنبال کردن فعالیت ها در دنیای واقعی با API تازه سرویس سوپر چت یوتوب

امشب در خلال رویداد گوگل I/O 2017، باربارا مک دونالد مدیر یوتوب به روی استیج رفت تا از برنامه های تازه کمپانی برای سرویس یوتوب لایو رونمایی کرد. بر همین اساس قابلیت درآمدزای «سوپر چت» ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۲۶

امشب در خلال رویداد گوگل I/O 2017، باربارا مک دونالد مدیر یوتوب به روی استیج رفت تا از برنامه های تازه کمپانی برای سرویس یوتوب لایو رونمایی کرد. بر همین اساس قابلیت درآمدزای «سوپر چت» که در اوایل سال جاری میلادی برای تولیدکنندگان محتوا منتشر شده بود، در آینده ای نزدیک رابط برنامه‌نویسی کاربردی جهت راه اندازی فعالیت ها در دنیای واقعی دریافت خواهد کرد.

گفتنی است در واقع API «سوپر چت» به تولید کنندگان محتوا این امکان را می دهد که فعالیتی در دنیای واقعی را شروع کنند که می تواند توسط حاضران در گفتگو راه اندازی شود. به عنوان مثال روی استیج رویداد امشب از خاموش کردن چراغ ها، به پرواز در آوردن پهپادها و نمونه های بسیار زیاد دیگر نام برده شد.

لازم به ذکر است هدف غایی از این سرویس تازه، روشی دیگر برای درآمدزایی استریم کنندگان ویدیوی زنده است و علاوه بر آن روش مذکور راه حلی جالب برای جذب و تعامل تعداد بیشتری بیننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خیلی جالبه. چت بات ها به دنیای کامنت‌های ویدیوهای لایو هم راه پیدا کردند. مثلاً تصور کنید که نورپردازی اتاق شخصی که در حال پخش لایو هست رو شما عوض کنید! بیشتر بدرد کنسرت میخوره!

مطالب پیشنهادی