ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش و قیمت هیوندای النترا 2017 و هیوندای سوناتا هیبریدی

شرکت آسان موتور که اخیرا بار دیگر به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی هیوندای در ایران (مانند کرمان موتور) معرفی شده، شرایط فروش محصولات هیوندای در سال 96 را اعلام کرده است. بر این ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

شرکت آسان موتور که اخیرا بار دیگر به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی هیوندای در ایران (مانند کرمان موتور) معرفی شده، شرایط فروش محصولات هیوندای در سال 96 را اعلام کرده است.

بر این اساس هیوندای الانترا نسل جدید مدل ۲۰۱۷ را با مدت تحویل ۱۲۰ روزه به فروش می رساند. قیمت هیوندای النترا جدید ۱۳۶ میلیون تومان است. براى ثبت نام این خودرو۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت نقدی و یک فقره چک ۴۰ میلیون تومانی ۳۰ روزه احتیاج است.شرایط مشابهی برای هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی نیز در نظر گرفته شده است و قیمت این خودرو ۱۴۹ میلیون تومان بوده که برای ثبت نام۶۰ میلیون تومان نقد و ۴۰ میلیون تومان دیگر را ۳۰ روز بعد باید پرداخت شود، تا موعد تحویل ۱۲۰ روز بعد که تسویه حساب کامل خواهد شد. آسان موتور برای سایر محصولات نظیر هیوندای توسان و هیوندای سانتافه شرایط پرداخت متنوع اقساطی از ۱۲ ماهه الی ۳۶ ماهه را ارائه مى دهد. قیمت نقدی اعلام شده بدون مالیات بر ارزش افزوده و بیمه بدنه است ولی قیمت تمام شده با بیمه بدنه یکساله و مالیات بر ارزش افزوده است.

با این حساب می توان گفت که هیوندای النترا اتاق جدید علیرغم افزایش قیمت نسبت به نسل گذشته، با قیمتی رقابتی در مقایسه با تویوتا کرولا، رنو فلوئنس، کیا سراتو جدید و میتسوبیشی لنسر عرضه می شود و قیمت حدود 150 میلیون تومانی هیوندای سوناتا فیس لیفت نیز با توجه به قیمت گذاری تویوتا پریوس (حدود 150 الی 170 میلیون تومان) و تویوتا کمری (بیش از 215 میلیون تومان) بسیار رقابتی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Navid 27
    Navid 27 | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    میبینیم و حسرت میخوریم

مطالب پیشنهادی