ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت برقراری مکالمه به اسپیکر هوشمند گوگل هوم می آید

ممکن است که آمازون در افزودن قابلیت تماس صوتی به اسپیکر هوشمندش کمی از گوگل پیشی گرفته باشد ولی فاصله این دو آنقدرها هم زیاد نیست. امشب اهالی مانتین ویو قابلیت تازه ای را برای ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۳۷

ممکن است که آمازون در افزودن قابلیت تماس صوتی به اسپیکر هوشمندش کمی از گوگل پیشی گرفته باشد ولی فاصله این دو آنقدرها هم زیاد نیست. امشب اهالی مانتین ویو قابلیت تازه ای را برای هوم معرفی کردند که با کمک آن می توان تماس هایی صوتی را برقرار کرد.

گفتنی است طبق اطلاعات منتشر شده در نطق امشب گوگل، در زمان ارائه سرویس مذکور تنها می توان به برقراری تماس های خروجی اقدام کرد. این بدان معناست که نمی توانید از طریق تلفن همراهتان با یک اسپیکر هوم تماس بگیرید و کاربر قادر به وصل تماس ورودی نخواهد بود.

لازم به ذکر است گوگل به علاقه مندان وعده داده تا در ماه های پیش رو، قابلیت مکالمه را برای اسپیکرهای هوشمند هوم عرضه کند. علاوه بر آن اطلاعات منتشر شده حاکی از آن هستند زمانی که تلفن طرف مقابل زنگ می خورد، به صورت پیشفرض شماره تلفن شما به صورت «محرمانه» به نمایش در می آید اما گفته می شود که کاربر در صورت تمایل قادر خواهد بود تا شماره تلفن شخصی اش رابرای سرویس مورد اشاره تعریف کند.

ناگفته نماند چنانچه چندین کاربر از یک اسپیکر هوشمند گوگل استفاده می کنند، هر کدام می توانند شماره شخصی خود را با هوم جفت کنند و این گجت قادر به تشخیص شخصی است که درصدد برقراری تماس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی