ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه بنچمارک HTC U 11 و مقایسه آن با پرچمداران فعلی دنیای موبایل

دیروز از جدیدترین پرچمدار HTC رونمایی شد که به عنوان یکی از نخستین دستگاه های مجهز به چیپست اسنپدراگون 835، رقابت جالبی در زمینه توان پردازشی به راه انداخته است. در تست حاضر، به جز ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

دیروز از جدیدترین پرچمدار HTC رونمایی شد که به عنوان یکی از نخستین دستگاه های مجهز به چیپست اسنپدراگون 835، رقابت جالبی در زمینه توان پردازشی به راه انداخته است.

در تست حاضر، به جز موبایل های گلکسی اس 8 پلاس، شیائومی Mi6 و اکسپریا XZ Premium که از چیپست مذکور استفاده می کنند، هوآوی Mate 9  با چیپست کایرین 960 و نمونه اگزینوسی اس 8 پلاس نیز حضور دارند و سایر تلفن های اندرویدی، از نسل های قدیمی تر اسنپدراگون مانند 820 و 821 استفاده می کنند.

در بنچمارک AnTuTu که کل سیستم را تست می کند، U 11 با اختلاف اندکی نسبت به Mi6، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و رقبای پرفروشی مانند آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 8 پلاس را پشت سر می گذارد.

تست Geekbench 4 برای سنجش عملکرد پردازنده طراحی شده که می بینیم افزایش دوبرابری تعداد هسته ها از اسنپدراگون 821 به 835، تاثیر قابل توجهی بر عملکرد دستگاه در بنچمارک چند هسته ای گذاشته است.

موبایل HTC U 11 همچنین از آخرین پردازنده گرافیکی کوالکام یعنی Adreno 540 بهره می برد که به گفته سازنده، 25 درصد بهتر از نسخه های قبلی تصاویر سه بعدی را رِندِر می کند. بنچمارک Basemark X این ادعا را اثبات کرده و نشان می دهد در قیاس با تبفن هایی مانند LG G6 که از چیپست اسنپدراگون 821 استفاده می کنند هم، پیشرفتی نزدیک به 20 درصد حاصل شده است.

با توجه به داده های موجود، می توان گفت پردازنده Mali چیپست های اگزینوس و کایرین، عملکرد مناسب تری نسبت به Adreno از خود به نمایش گذاشته و امور گرافیکی را بهتر پردازش می کند.

البته مسلماً در تلفن های هوشمند، فقط قدرت پردازش نیست که اهمیت دارد اما U 11 در این زمینه نسبت به پرچمدار قبلی یعنی U Ultra برتری قاطعی کسب کرده و در مقابل سایر رقبا نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Eftekhari
    Eftekhari | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ۱. گوشی دارای قاب حساس به لمس و فرامین هست که هیچ تولید کننده ای اینو نداره . و بسیار هم قابل توسعه و پیشرفت و شخصی سازی بیشتر هست

    ۲. دوست عزیزی میگن از اصالت دور شده . کدوم اصالت ؟ پشت گوشی که امضای برند ها معمولا هست کپی M7 هست بی کم و کاست ، فقط شیشه ای شده ، رنگ قرمزشو ببینین توی بررسی ها ، یه لحظه قرمزه یه لحظه برنزی و بعد طلایی ، این یعنی باز چیزی که بقیه برند ها هنوز بهش نرسیدن
    ۳. صدا و دوربین هم که حرف اول و اخر رو توی بازار میزنه

    پس ، پس برنده بی چون چرای امساله

    واسم مهم نیست اندازه سامسونگ بفروشه ، همونقدر که حساب های شرکت نو آور رو یه صفایی بده حله ، دست هر کسی نباشه راضی ترم

    حالا باز یکی بیاد بگه اخ اخ ، وای وای اینکه نمیشه باهاش رفت زیر استخر فیلم تام و جری رو دید که

    خخخخ ، خوش باشی

  • Eftekhari
    Eftekhari | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    منتظر جواب منظقی دوستان هستم

  • VistaMobile Mobile
    VistaMobile Mobile | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مطمئنن بهترین گوشی سال انتخاب میشه ایول به قدرت HTC

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی