ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل لنز با کمک دوربین می تواند اطلاعاتی در مورد اجسام را در اختیارتان قرار دهد

اهالی مانتین ویو در رویداد I/O امشب از قابلیت جدیدی برای اسیستنت و فوتوز رونمایی کردند که با نام گوگل لنز شناخته می شود. این ویژگی تازه که در قالب آپدیتی به دو محصول مورد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۱۷

اهالی مانتین ویو در رویداد I/O امشب از قابلیت جدیدی برای اسیستنت و فوتوز رونمایی کردند که با نام گوگل لنز شناخته می شود. این ویژگی تازه که در قالب آپدیتی به دو محصول مورد اشاره راه پیدا می کند، می تواند اطلاعاتی پیرامون جسمی که با دوربین بدان نشانه رفته اید را در اختیارتان قرار دهد.

گفتنی است ساندار پیچای «گوگل لنز» را در نطق اصلی مراسم امشب معرفی کرد که شباهت بسیاری به فناوری به کار رفته در گوگل گلس دارد. شما می توانید دوربین موبایل خود را به سمت یک گل و یا رستوران بگیرید و در این صورت گوگل لنز به شما اطلاعاتی را در مورد شی که بدان نگاه می کنید، به نمایش در می آورد.

پیچای در خلال معرفی محصول جدید و برای نشان دادن عملکرد گوگل لنز، دوربین را به سمت یک گل نشانه رفت و هوش مصنوعی به کار رفته در سرویس مذکور توانست به سرعت نوع گل را تشخیص دهد.

علاوه بر آن اسیستنت هم قادر است از سرویس مورد بحث بهره برده و به عنوان مثال اگر دوربین را به سمت یک متن ژاپنی بگیرید، بی درنگ آن را به زبان انگلیسی ترجمه کند.

ناگفته نماند طبق صحبت های مدیر عامل گوگل، گوگل لنز ابتدا برای اسیستنت و فوتوز منتشر خواهد شد و سپس به دیگر سرویس ها راه می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی