ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون تبلت های Kindle Fire را با تغییرات جزئی و افزودن الکسا بروزرسانی کرد

کیندل های آمازون با کارایی مناسب و قیمت ارزان، گزینه مناسبی برای کاربرانی هستند که از تبلت خود برای کتاب خواندن و فیلم دیدن استفاده می کنند. حالا خانواده تبلت های مذکور، با یک بروزرسانی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

کیندل های آمازون با کارایی مناسب و قیمت ارزان، گزینه مناسبی برای کاربرانی هستند که از تبلت خود برای کتاب خواندن و فیلم دیدن استفاده می کنند. حالا خانواده تبلت های مذکور، با یک بروزرسانی جدید و طرح تشویقی به بازار عرضه شده اند.

نسخه معمولی Kindle Fire 7 همچنان به قیمت قبلی یعنی 50 دلار به فروش می رسد اما با تغییرات جدید، عمر باتری افزایش یافته و به 8 ساعت کاربری مداوم می رسد. این تبلت همچنین باریک تر و سبک تر شده و آمازون ادعا می کند از آخرین آیپد موجود در بازار هم با دوام تر است.

البته با این قیمت، مجبور به تحمل تبلیغات در رابط کاربری هستید که باید برای حذف آنها 15 دلار ناقابل بپردازید. تغییر مهم دیگر، حضور دستیار هوشمند الکسا است که روز به روز بر توانایی های آن افزوده می شود و پشتیبانی از آن در تبلت ارزان قیمتی مانند کیندل، ویژگی قابل توجهی به حساب می آید.

مدل Kindle Fire HD 8 هم با قیمت 80 دلار در دسترس مشتریان قرار دارد و نسبت به نسخه قبلی، از 0.5 گیگابایت حافظه رم بیشتر برخوردار بوده و باتری موجود در آن، 12 ساعت عمر مفید را تضمین می کند. نکته مهم در رابطه با تبلت ای مذکور، استفاده از پردازنده های چهار هسته ای ضعیف است که مسلماً به درد بازی های سنگین نمی خورند.

در نهایت نسخه مخصوص کودکان نیز با قیمت 100 دلار برای مدل 7 اینچی و 130 دلار برای مدل 8 اینچی قابل خریداری هستند که با حاشیه های مقاوم و گارانتی تعویض بی قید و شرط دو ساله، پیشنهاد وسوسه انگیزی برای پدر و مادرها محسوب می شوند.

لازم به ذکر است در طرح تشویقی، با خرید سه دستگاه از تبلت های معرفی شده (از یک مدل یا مدل های مختلف) و استفاده از کد «Fire3Pack»، آمازون 20 درصد از مبلغ کل را به خریدار باز می گرداند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    پس اینایی که تو دیجیکالا دو میلیونن چی هستند ؟یعنی 80دلارو دو میلیون میدن

مطالب پیشنهادی