ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Oppo A77 با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

شرکت چینی اوپو قدمت چندانی در عرصه تولید تلفن همراه ندارد اما با این حال، توانسته در سال های اخیر جایگاه خود را میان بزرگان صنعت پیدا کند. کمپانی مذکور دیروز در وبسایت تایوانی خود ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

شرکت چینی اوپو قدمت چندانی در عرصه تولید تلفن همراه ندارد اما با این حال، توانسته در سال های اخیر جایگاه خود را میان بزرگان صنعت پیدا کند. کمپانی مذکور دیروز در وبسایت تایوانی خود رسماً موبایل Oppo A77 را معرفی کرد و اعلام نمود این تلفن هوشمند از فردا قابل پیش خرید است.

A77 از مشخصات بهتری نسبت به اسلافش بهره مند بوده و با نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، اغلب خریداران را از بابت ابعاد و کیفیت تصویر راضی نگه می دارد. تلفن مذکور برای پردازش امور از چیپست MT6750T مدیاتک با پردازنده هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتزی استفاده کرده و با در اختیار داشتن رم 4 گیگابایتی، کارکردی سریع و روان در محیط اندروید را به ارمغان خواهد آورد.

همچنن وجود باتری 3200 میلی آمپری در A77،  در حد و اندازه های پرچمداران بازار ظاهر شده و مدت زمان کاربری طولانی را تضمین می کند. این تلفن هوشمند از نظر فضای ذخیره سازی نیز با بهره گیری از 64 گیگابایت حافظه داخلی وضعیت مناسبی داشته که می توان این مقدار را با افزودن کارت حافظه (که یکی از اسلات های سیم کارت را اشغال می کند) افزایش داد.

دوربین های موبایل مورد بحث شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.2، فلاش LED دوگانه و قابلیت «Phase Detection Autofocus» در پنل پشتی، و نیز سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/2.0 و ویژگی های «Beauty 4.0» و «Portrait Mode» در پنل جلو می شوند.

موبایل Oppo A77 با بدنه فلزی یکپارچه 153 گرمی و در دو رنگ طلایی و رُز گُلد، همراه با اسکنر اثر انگشت و اندروید 6.0.1 مارشملو به قیمت تقریبی 365 دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی