ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو سوییچ برای دومین ماه پیاپی، پر فروش ترین کنسول آمریکا نام گرفت

نینتندو به تازگی و پیش از انتشار گزارش کامل NPD از فروش سخت افزارها و نرم افزارهای بازی طی ماه آوریل سال جاری، اعلام کرده که کنسول هیبریدی سوییچ یکبار دیگر پر فروش ترین کنسول ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

نینتندو به تازگی و پیش از انتشار گزارش کامل NPD از فروش سخت افزارها و نرم افزارهای بازی طی ماه آوریل سال جاری، اعلام کرده که کنسول هیبریدی سوییچ یکبار دیگر پر فروش ترین کنسول ایالات متحده در این بازه زمانی بوده است.

به گفته گروه NPD، که به صورت اختصاصی به ارائه آمار مربوط به بازار ایالات متحده می پردازد، نینتندو سوییچ بیش از 280 هزار واحد، و خانواده کنسول های دستی 3DS بیش از 68 هزار واحد طی ماه آوریل فروخته اند. مجموع فروش این کنسول ها، تقریباً نیمی از فروش کل سخت افزارهای گیمینگ را به خود اختصاص داده است.

از طرف دیگر و در حوزه نرم افزار، بازی Mario Kart 8 Deluxe موفق به فروش 460 هزار نسخه فیزیکی شده است. ناگفته نماند که Mario Kart 8 Deluxe در روز 28 آوریل به بازار عرضه شد و NPD گزارش خود را تا پایان روز 29 آوریل به دست آورده؛ این یعنی که انحصاری جدید نینتندو سوییچ، تنها در دو روز به چنین موفقیتی در خاک آمریکا دست یافته است. علاوه بر این، با در نظرگیری نسخه های دیجیتالی، این میزان فروش به 550 هزار واحد می رسد.

بازی شایسته The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم سومین بازی ویدیویی پر فروش ماه آوریل بوده است که با توجه به بازخورد منتقدین و مخاطبان نسبت به آن، به هیچ وجه دور از ذهن نبود. نینتندو می گوید دو بازی «1-2-سوییچ» و «Snipperclips - Cut it out, together» هم فروش خوبی را طی ماه آوریل پشت سر گذاشته اند اما آمار دقیقی ارائه نکرده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی