ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب سرویس لایو استریم را در اختیار همه کاربران قرار داد

به نظر می رسد که قابلیت لایو استریم محتویات ویدیویی از طریق اپلیکیشن موبایل یوتوب، حالا در دسترس قشر عظیمی از کاربران قرار گرفته و بنابر گزارش های جدید، کمپانی گوگل دیگر محدودیتی برای کاربران ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

به نظر می رسد که قابلیت لایو استریم محتویات ویدیویی از طریق اپلیکیشن موبایل یوتوب، حالا در دسترس قشر عظیمی از کاربران قرار گرفته و بنابر گزارش های جدید، کمپانی گوگل دیگر محدودیتی برای کاربران قائل نیست.

تا امروز، تنها در صورتی قادر به استفاده از این قابلیت بودید که کانال یوتوبی تان حداقل از 1 هزار مشترک برخوردار می بود اما حالا حتی اگر یک مشترک هم نداشته باشید می توانید محتویات مورد نظرتان را لایو استریم کنید.

حالا حتی اگر یک مشترک هم نداشته باشید، می توانید محتویات مورد نظرتان را لایو استریم کنید

با این همه، کماکان پیش نیازهای خاصی برای استفاده از قابلیت مورد اشاره وجود دارد: کانال شما باید مورد تایید قرار گرفته باشد و طی 90 روز گذشته، با محدودیت خاصی در زمینه انتشار لایو استریم ها مواجه نشده باشد. این تغییر از همین حالا در اپلیکیشن یوتوب پیاده سازی شده، اما گوگل یا سخنگویان یوتوب هنوز بیانیه ای رسمی در رابطه با آن منتشر نکرده اند.

گفتنی است که در حال حاضر، استریم کنندگان وب سایت هایی مانند توییچ یا یوتوب گیمینگ، از موفقیت غیرقابل تصویری برخوردار هستند. اگرچه سرویس های لایو استریم غالباً برای استریم محتویات گیمینگ و بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرند، اما موفقیت روز افزون این سرویس ها سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان نام آشنای محتوی نیز توجهی ویژه به این حوزه داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی