ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصاویر از تبلت «سرفس پرو» فاش شد؛ مدل بهبود یافته سرفس پرو 4

اگرچه بنابر شایعات، تنها 4 روز تا عرضه تبلت بعدی سرفس پرو باقی مانده، مایکروسافت حدود دو هفته پیش به صورت واضح اعلام کرد که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این دستگاه در نظر نگرفته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

اگرچه بنابر شایعات، تنها 4 روز تا عرضه تبلت بعدی سرفس پرو باقی مانده، مایکروسافت حدود دو هفته پیش به صورت واضح اعلام کرد که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این دستگاه در نظر نگرفته و سرفس پرو 5 تا پیش از زمانی که بتواند «تغییرات اساسی با خود به همراه بیاورد» روانه بازار نخواهد شد.

این مسئله شاید حقیقت داشته باشد، اما مایکروسافت تا به امروز مشغول توسعه تبلت سرفس پرو دیگری نیز بوده که قرار است طی هفته آتی و در جریان رویدادی در کشور چین معرفی شود. اخیراً ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژی نیز تصاویری به ظاهر رسمی را از این دستگاه در فضای مجازی منتشر کرده است.

این دستگاه معرفی نشده قرار است صرفاً با نام «سرفس پرو» -بدون هیچ پسوند یا پیشوند- معرفی شود و احتمالاً به همین خاطر است که مایکروسافت رسماً اعلام کرد هنوز سرفس پرو 5 تولید نشده و برای عرضه آن به بازار باید فعلاً منتظر باقی ماند.

سرفس پرو جدید، از لحاظ ظاهری شباهت غیرقابل انکاری به مدل فعلی دارد، اما انتظار می رود که از منظر سخت افزاری دچار تغییراتی نسبت به سرفس پرو 4 شده باشد. با این همه و متاسفانه، مشخصات سخت افزاری دستگاه به همراه این تصاویر افشا نشده است.

اما مثل همیشه می دانیم که سرفس پرو قرار است به همراه تجهیزات جانبی متفاوتی مانند قلم استایلوس و کیبورد به دست مشتریان برشد. این تجهیزات در رنگ های متفاوت عرضه می شوند و نسبت به همتایان خود روی سرفس پرو 4، از تغییرات اندک در طراحی بهره می برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فک کنم فقط رنگ بندیاش و پردازندش عوض شده باشه

مطالب پیشنهادی