ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ظاهر جدید لانچر پیکسل گوگل
نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه جدید و معرفی نشده لانچر پیکسل در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل رؤیت شد

گوگل سابقه نسبتاً زیادی در لو دادن اتفاقی محصولات آینده خود دارد. در جدیدترین مورد برخی کاربران توانسته اند ظاهر جدید لانچر پیکسل این شرکت را که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده روی یک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

گوگل سابقه نسبتاً زیادی در لو دادن اتفاقی محصولات آینده خود دارد. در جدیدترین مورد برخی کاربران توانسته اند ظاهر جدید لانچر پیکسل این شرکت را که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده روی یک موبایل تست در خلال کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت تجربه کنند.

نخستین تغییری که در این ظاهر جدید به چشم می آید تغییر رابط کاربری جستجوی گوگل است که هم موقعیت و هم رنگ بندی ظاهر آن دستخوش تحول شده. همان طور که در ویدیوی کوتاه ادامه مطلب خواهید دید حالا این بخش در زیر داک اپ های پرکاربرد در صفحه Home قرار گرفته است.

نکته بعدی افزوده شدن قابلیت جستجو میان اپ های سرویس گوگل پلی در کنار جستجو میان اپ های نصب شده روی موبایل شماست. ضمن این که پشتیبانی از قابلیت بسیار جذاب «Instant Apps» نیز به این نسخه افزوده خواهد شد.

هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی رسمی از این نسخه از لانچر اختصاصی گوگل اعلام نشده اما احتمال عرضه آن همزمان با رونمایی از اندروید O و یا موبایل پیکسل 2 وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی