ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس و عرضه موبایل ZenFone AR با پشتیبانی از تانگو در تابستان سال جاری

گوگل در جریان کنفرانس I/O امسال برنامه هایش را در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اعلام کرد و در بین آنها، مشخص شد یکی از موبایل های مجهز به فناوری تانگو یعنی ایسوس ZenFone ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

گوگل در جریان کنفرانس I/O امسال برنامه هایش را در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اعلام کرد و در بین آنها، مشخص شد یکی از موبایل های مجهز به فناوری تانگو یعنی ایسوس ZenFone AR در تابستان سال جاری وارد بازار خواهد شد.

این موبایل چند ماه قبل در نمایشگاه CES 2017 از سوی کمپانی تایوانی معرفی شد اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن در دسترس نبود. در این تلفن همراه از چیپست اسنپدراگون 821 ساخت کوالکام استفاده شده، که 6 یا 8 گیگابایت حافظه رَم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند.

اسمارت فون مورد بحث یکی از معدود دستگاه هاییست که از پلتفرم تانگوی گوگل پشتیبانی می نماید. غول جستجو دیروز اعلام کرد با استفاده از فناوری تانگو، واقعیت افزوده و مجازی را در قالب برنامه Expeditions به کلاس های درس خواهد آورد تا تجربه غنی تری را در اختیار دانش اموزان قرار دهد.

موبایل ایسوس ZenFone AR به لطف فناوری تانگو می تواند حرکات را ردیابی کرده و فواصل را بسنجد، ضمن اینکه موقعیت خودش و کاربر را در محیط واقعی و فیزیکی تشخیص دهد. در این دستگاه از نمایشگر 5.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن QuadHD استفاده شده که کمی کوچک تر از دیگر محصول مجهز به تانگو، یعنی Phab 2 Pro لنوو است.

گوگل با تأیید تداوم پروژه ایسوس، اعلام کرد در تابستان سال جاری شاهد این موبایل خواهیم بود، اما حرفی از قیمت آن به میان نیامده و هنوز مشخص نیست آیا به اندروید O مجهز خواهد شد یا همچنان با استفاده از اندروید نوقا وارد بازار می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ایسوس محصولاتشو یکسال قبل از عرضه معرفی میکنه ?آخه چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!شور و شوق آدم از بین میره آدم احساس میکنه قدیمی شد ولی هنوز عرضه نشده ‌.بهتره یکم صبر پیشه کنه و با دقت تر طراحی کنه وقتی میدونه که مثلا چیپستش تا چهار ماه دیگه به دستش نمیرسه.

مطالب پیشنهادی