ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تولید آیپد پرو 10.5 اینچی خود را افزایش می دهد

بنا به شایعاتی که اخیراً منتشر شده، اپل قصد دارد در کنفرانس WWDC امسال از آیپد پرو 10.5 اینچی خود رونمایی کند. حالا اخبار جدیدی از منابع تایوانی در زنجیره تامین کمپانی مذکور به گوش ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

بنا به شایعاتی که اخیراً منتشر شده، اپل قصد دارد در کنفرانس WWDC امسال از آیپد پرو 10.5 اینچی خود رونمایی کند. حالا اخبار جدیدی از منابع تایوانی در زنجیره تامین کمپانی مذکور به گوش می رسد که این شرکت، سفارش خود برای تابستان امسال را از پانصد هزار واحد به ششصد هزار واحد افزایش داده و این تعداد در یک سال به 5 میلیون واحد خواهد رسید.

بیش از سه سال است که فروش آیپد همواره با افت همراه بوده

طبق اطلاعات قبلی، آیپد پرو 10.5 اینچی اپل در همان ابعاد مدل 9.7 اینچی تولید می شود که به لطف حاشیه های باریک تر، نمایشگر بزرگتری را در خود جای خواهد داد. تحلیلگران معتقدند کمپانی ساکن کوپرتینو پس از افت فروش آیپد برای بیش از سه سال پیاپی -به دلیل عدم تمایل کاربران برای تعویض دستگاه های قدیمی تر- حساب ویژه ای روی محصول جدید خود باز کرده و امیدوار است به کمک این تبلت، فروش خوبی در سال جاری رقم بزند.

البته به گفته یکی از کارشناسان، ممکن است کمپانی برای جلب توجه بیشتر به آیفون 8 با نمایشگر OLED تمام صفحه که احتمالاً شهریور ماه معرفی می شود، رونمایی از تبلت جدید خود را به پاییز موکول کند. همچنین بنا بر گزارشی دیگر، اپل قصد دارد با معرفی نسخه بروزرسانی شده از آیپد پرو 12.9 اینچی و افزایش فروش نسخه ارزان قیمت 9.7 اینچی، فرآیند خروج آیپد مینی 4 را از بازار تسریع کند.

علی رغم احتمال معرفی آیپد جدید، تحلیلگران بازار انتظار دارند عرضه تبلت های اپل نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند. بنا بر این گزارش، تعداد تبلت هایی که در سه ماهه نخست به بازار جهانی عرضه شده اند برابر 8.74 میلیون واحد است که با اضافه شدن آیپد پرو 10.5، این تعداد به 8.9 میلیون واحد خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی