ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش میتسوبیشی میراژ 2017

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی برند میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، فروش ویژه بهاره میتسوبیشی میراژ 2017 را آغاز کرد. ميراژ ٢٠١٧ به قیمت 82 میلیون تومان با شرایط اقساطی بدون بهره به فروش ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی برند میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، فروش ویژه بهاره میتسوبیشی میراژ 2017 را آغاز کرد.
میراژ ٢٠١٧ به قیمت 82 میلیون تومان با شرایط اقساطی بدون بهره به فروش خواهد رسید.

طبق این شرایط مشتریان با دریافت وام 33 میلیون تومانی و پرداخت 12 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره ی 14 درصدی می توانند این خودرو را خریدارى کنند.
همچنین در صورت خرید نقدى مشتریان از تخفیف ۴ میلیونى بهره مند خواهند شد.از ویژگی های این خودرو می توان به گیربکس CVT ، مصرف سوخت ترکیبی 4.6 لیتری در 100 کیلومتر، 6 ایربگ، گرم کن های صندلی، سیستم ورود و استارتر بدون کلید، کروز کنترل اشاره کرد.میتسوبیشی میراژ مدل 2017 دارای روکش صندلی ها، پانل تجهیزات و فرمان به روز شده است. همچنین قطعات طرح مشکی پیانویی (مشکی براق) به تریم داخلی روردی ها و فرمان اضافه شده اند و سیستم صوتی، کروز کنترل، گرم کن صندلی، آینه های مجهز به گرمکن و امکاناتی از این دست اشاره کرد که میراژ 2017 را به یکی از پر آپشن ترین خودروهای رنج قیمتی 80 میلیون تومان تبدل می کند.از رقبای مستقیم میتسوبیشی میراژ در شرایط بازار ایران می توان به کیا پیکانتو و هیوندای i10 مونتاژی کرمان موتور اشاره کرد، البته با توجه به قیمت 82 میلیونی میراژ (78 میلیون تومان در صورت خرید نقدی)، امکان انتخاب خودروهای چینی نظیر بسترن b50 یا جک s5 دنده ای را خواهید داشت که البته هیچ یک به اندازه میراژ جمع و جور و کم مصرف نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ماشین و چندین برابر قیمت واقعیش میفروشن بعد اومدن ۴ ملیونم تخفیف میدن این ماشی قیمته واقعیش ۳۰ ملیون تومنه نه ۸۲ ملیون

  • H@med
    H@med | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    82 تومن برای این فسقلی.ماشالا.مردمو چی حساب میکنن!!

مطالب پیشنهادی