ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات از سدان اسپرت جنسیس G70؛ رقیبی تازه برای ب ام و سری 3

رقیب سری 3 بی ام و و C کلاس مرسدس بنز به زودی توسط شرکت هیوندای با برند جنسیس پا به میدان خواهد گذاشت.. این مدل در جبل جیس شهر دبی به عنوان مرتفع ترین ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

رقیب سری 3 بی ام و و C کلاس مرسدس بنز به زودی توسط شرکت هیوندای با برند جنسیس پا به میدان خواهد گذاشت.. این مدل در جبل جیس شهر دبی به عنوان مرتفع ترین نقطه طبیعی شهر در دمای 42 درجه ای شکار شده است.

با توجه به حضور یک دستگاه بی ام و سری 3 همراه با گروه هیوندای به نظر می رسد که این شرکت از سری 3 به عنوان معیاری برای ویژگی های دینامیکی استفاده کرده است. تا حد ممکن بدنه این دو نسخه با پوشش مخفی شونده پوشانده شده است.

اما می توان این طور برداشت کرد که عقب خودرو و چراغ های آن ظاهر بسیار نزدیکی به C کلاس خواهد داشت. یکی از نسخه ها دارای کلیپرهای ترمز قرمز رنگ بوده که به احتمال زیاد مربوط به نسخه تیون شده رسمی شرکت تحت نام N خواهد بود.

در بخش جلویی شاهد یک جلو پنجره مشبک با ظاهر بسیار تهاجمی هستیم و با توجه به عکس های منتشر شده از داخل اتاق می توان شاهد این بود که صفحه نمایش سیستم سرگرمی همچنان عنصر کلیدی در طراحی کنسول مرکزی به شمار می رود و باقی قسمت ها نیز شباهت بسیاری به رقبای آلمانی خواهد داشت که امروزه می توان این مدل طراحی را در هیوندای i30 و کیا استینگر نیز مشاهده کرد.

در پایین صفحه نمایش شاهد تعدادی دکمه و سه دکمه دوار بزرگ که به احتمال بسیار مربوط به تنظیمات سیستم تهویه است مشاهده کرد. هر دو خودرو مجهز به سقف پانورمیک و سانروف شیشه ای هستند.

در حال حاضر به نظر می رسد که این سدان کره ای اشتراکات بسیاری با کیا استینگر که در کلاس لیفت بک قرار دارد، خواهد داشت. کیا استینگر از ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. این خودرو مجهز به موتور 3.3 لیتری V-6 تویین توربو با حداکثر قدرت 364 اسب بخار و 510 نیوتن متر گشتاور  است.

موتور کوچکتر 2 لیتری نیز احتملا در این مدل استفاده خواهد شد که حداکثر قدرتی معادل 254 اسب بخار و 353 نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد.

G70 با تاکید بر روی هندلینگ و دینامیک بالای رانندگی ساخته خواهد شد و از این نظر از محصول شرکت خواهر خود یعنی کیا استینگر پیشی خواهد گرفت.

در واقع کیا، استینگر را یک سدان تورینگ می بیند اما G70 یک سدان اسپرت خالص از سوی این شرکت کره ای خواهد بود. در این راستا G70 کوتاه تر، باریک تر و سبک تر خواهد بود و فاصله محوری نزدیک تری نیز خواهد داشت.

در هر صورت کره ای ها در ادامه پیشرفت روز افزون در حال آماده سازی خود برای رقابت با غول های بزرگ دنیای خودروسازی هستند و به واقع باید این دو شرکت کره ای را عضوی از بزرگان صنعت خودروسازی قلمداد کرد که از هیچ گونه رقابتی ترسی ندارند و با  با توجه به سابقه آن ها انتظار هر گونه خبری را می توان از این دو شرکت داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی