ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از مدل های ارتقا یافته Envy 17 و Envy x360 رونمایی کرد

اچ پی امسال جشنواره کن را انتخاب کرده تا در خلال آن به معرفی محصولات تازه پرداخته و توجه علاقه مندان را اینگونه به محصولات خود جلب کند. آنها در این مراسم از مدل های ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

اچ پی امسال جشنواره کن را انتخاب کرده تا در خلال آن به معرفی محصولات تازه پرداخته و توجه علاقه مندان را اینگونه به محصولات خود جلب کند. آنها در این مراسم از مدل های ارتقا یافته Envy 17 و Envy x360 رونمایی کرده که قرار است از ماه آینده میلادی راهی بازار رقابت شوند.

از جنبه مشخصات سخت افزاری باید عنوان کرد که Envy 17 از پردازنده اینتل Core i7-7500U در کنار حافظه رم 16 گیگابایتی برخوردار است. همچنین نمایشگر تعبیه شده برای آن یک پنل 17.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بوده که از قلم های دیجیتالی هم پشتیبانی می کند.

علاوه بر آن اچ پی ترجیح داده تا Envy 17 را به یک چیپ گرافیکی انویدیا 940MX مجهز کند که قدرت چندانی نداشته و مربوط به نسل گذشته است. علاوه بر آن حافظه ذخیره سازی را هم یک هارد دیسک 1 ترابایتی با سرعت 7200 دور بر دقیقه تأمین می کند که استفاده HP از آن هم کمی قابل تأمل است.

Envy 17 و Envy x360 از ماه آینده به ترتیب با قیمت های پایه 1099 و 749 دلار عرضه می شوند

از دیگر مشخصات Envy 17 هم می توان به دوربین مادون قرمز با پشتیبانی از ویندوز Hello و وزن حدوداً 3 کیلوگرمی اشاره کرد. این محصول با قیمت 1099 دلار راهی بازار آمریکا می شود.

اما لپ تاپ معرفی شده دیگر، مدل ارتقا یافته Envy x360 است که یک لپ تاپ تبدیل پذیر بوده و لولاهای آن به نحوی طراحی شده اند که به صورت کامل چرخش کرده و لپ تاپ را به یک تبلت سنگین 2.1 کیلوگرمی تبدیل می کند.

گفتنی است اچ پی، Envy x360 را برای طرفداران هر دو پلتفرم اینتل و AMD تدارک دیده و کاربران می توانند از پردازنده مورد نظرشان را از میان مدل های اینتل کیبی لیک Core i7 و Core i5 و یا AMD A9 و A12 انتخاب کنند. همچنین نمایشگر 1080p دستگاه مذکور هم از قابلیت ویندوز Ink پشتیبانی کرده و یک چیپ گرافیکی اینتل HD یا Radeon R7 برای آن در نظر گرفته شده است.

HP برای لپ تاپ Envy x360 هم وعده طول عمر باتری 8 ساعت و 45 دقیقه ای داده و آن را از ماه آینده میلادی با قیمت پایه 749 دلار برای مدل مجهز به پردازنده AMD و 899 دلار برای نسخه برخوردار از CPU اینتل عرضه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی