ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل خطاب به کاربران اندروید: «زندگی با آیفون ساده تر می شود» [تماشا کنید]

اپل به تازگی وب سایت رسمی خود را آپدیت کرده و قسمتی را به کاربران اندرویدی اختصاص داده که قصد دارند به پلتفرم iOS روی بیاورند. در این صفحه که Switch نام دارد و از ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

اپل به تازگی وب سایت رسمی خود را آپدیت کرده و قسمتی را به کاربران اندرویدی اختصاص داده که قصد دارند به پلتفرم iOS روی بیاورند. در این صفحه که Switch نام دارد و از طریق این لینک قابل دسترس است، اپل تمام تلاش خود را به کار می بندد تا کاربران اندرویدی را به سمت خودش بکشاند، چون هرچه باشد «زندگی با آیفون ساده تر می شود، درست همان لحظه که روشنش کنید».

در این صفحه اپل دفاعیات خود را در مورد این ادعای بزرگ بیان می دارد تا به شما بقبولاند که چرا مهاجرت به آیفون تصمیم عاقلانه ای محسوب می شود. مثلاً اینکه انتقال داده ها از پلتفرم اندروید به iOS (با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Move to iOS) بسیار راحت است؛ البته نمی دانیم چرا اپل فکر می کند انتقال اطلاعات از آیفون به موبایل اندرویدی کار سختیست.

در قسمت های بعدی اپل کمی خودش را تحویل می گیرد؛ مثلاً اینکه آیفون ها (به لطف چیپست اختصاصی و سیستم عامل بهینه) بسیار سریع هستند، دوربین بسیار با کیفیتی دارند، امنیت و محرمانگی داده های کاربر را تا حد زیادی حفظ می کنند، و البته اینکه iOS بسیار ساده و روان است.

در پایان صفحه گزینه خاصی به کاربر پیشنهاد نمی شود و می توانید یکی از آیفون های موجود یعنی SE/6s/6s Plus/7/7 Plus را انتخاب کنید. همچنین توضیحاتی هم ارائه شده که شرایط تحویل موبایل اندرویدی و دریافت حداکثر 260 دلار اعتبار برای خرید آیفون را به اطلاع شما می رساند.

اگر با مشاهده این صفحه هنوز قانع نشده اید که به پلتفرم iOS کوچ کنید، اپل پنج ویدیوی خیلی کوتاه را نیز برایتان فراهم کرده که هرکدام از آنها به یکی از تغییرات اساسی پس از مهاجرت به آیفون اشاره دارند. این ویدیوها را در ادامه تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    من 5s دارم، از همون اول که اومد. هنوز هم نیاز نمیبینم عوض کنم. چون با اولش هیچ فرقی نکرده. چیزی که توی اندروید های اون زمان نبود. یه هواوی آنر هم گرفتم برای سیمکارت دومم اندروید ۶ داره. اینم دو سالی هست دارمش و چون روت نکردم هنوز سرعتش خوبه. فکر میکنم آیفون توی گذشته به پایداریش میتونست بنازه. به تجربه عملی خودم الان اندروید و آی او اس از نظر پایداری فرقی ندارن ولی از نظر امنیتی هنوز آیفون بهتر هست و بهتر هم میمونه. چون کلا سیاست سیستم عاملش با اندروید فرق داره. برای همین هیچ وقت از نظر امنیتی اندروید به آی او اس نمیرسه. ولی نظر دیگم اینه همه اطلاعات گوشیم رو هکر ها بدزدن فقط وقت اونا تلف شده، من چیزی از دست ندادم :D

  • MehranF
    MehranF | ۶ خرداد ۱۳۹۶

    :apple: فقط سیستم عاملشو داره وگرنه چه برتری هایی داره

  • Hossein Samanipour
    Hossein Samanipour | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    واقعا راست میگه ... سیستم عامل آیفون بینظیره ... اونایی که از محدودیت حرف میزنن یا بلد نبودن باهاش کار کنن یا نمیدونن چی هست و فقط شنیدن !! بلوتوث خب زاپیا یا شیر ایت یا هزار تا اپ دیگه نصب کن - موسیقی خب نواک - ویکی صدا - موزیک ما - رادیو جوان یا هزار تای دیگه نصب کن --- دانلود هم میشه بکنی با نرم افزارهای دانلود ... اون کارهای که تو اندروید انجام میدی رو تو دنیا نمیگن آزادی میگن سوء استفاده !!!

  • ashkan.72
    ashkan.72 | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    اپل همیشه بهترین بوده.

  • مسعود
    مسعود | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    زندان گوآنتانامو از iOS آزادی بیشتری دارد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی