ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیف ۵۰ درصدی همراه اول برای محتوای داخلی در بسته های اینترنت

همراه اول که از 29 فروردین ماه تعرفه آزاد اینترنت همراه را برای استفاده از محتوای وبسایت های برگزیده داخلی کاهش داده بود، طرح مذکور را برای بسته های اینترنت همراه نیز اجرا نموده است. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۷

همراه اول که از 29 فروردین ماه تعرفه آزاد اینترنت همراه را برای استفاده از محتوای وبسایت های برگزیده داخلی کاهش داده بود، طرح مذکور را برای بسته های اینترنت همراه نیز اجرا نموده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف رونق محتوای فاخر ایرانی و توسعه کسب و کارهای بومی، همراه اول که پیش از این تعرفه آزاد اینترنت همراه مشترکین خود در سایت های پر مراجعه داخلی را به میزان ۵۰ درصد کاهش داده بود، حجم بسته های اینترنت را برای استفاده از این سایت ها افزایش داد.

به عنوان مثال، مشترکین با خرید بسته چهار گیگابایتی، در صورتی که از محتوای داخلی سایت های منتخب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بازدید کنند، حجم بسته آنها معادل بسته ۸ گیگابایتی محاسبه می شود.

این کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی در بسته ها، در ۲۱۰ سایت پر مراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) اعمال می شود و از روز ۲۷ اردیبهشت ۹۶ اجرایی شده است.

مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده اسامی و IP سایت ها می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    ایرانسل هم اعمال کرد
    اما به چه درد میخوره
    ۲۴ ساعته هم که بشینی پا سایت های داخلی شاید ۵۰۰مگ تو ماه مصرف کنی
    فقط مرور سایت هارو حساب میکنن نه دانلود

  • farzad
    farzad | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    محتوا داخلی به درد نمیخوره که
    نه میشه دانلود کرد
    نه تلگرام به درد میخوره نه اینستا و...

مطالب پیشنهادی