ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سوپرسل بزرگترین آپدیت Clash of Clans را منتشر کرد

بعد از 5 سال که از عرضه Clash of Clans می گذرد، این عنوان همچنان یکی از پر سود ترین بازی های موبایل بوده و روزانه میلیون ها بازیکن مشغول تجربه آن هستند. به واسطه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

بعد از 5 سال که از عرضه Clash of Clans می گذرد، این عنوان همچنان یکی از پر سود ترین بازی های موبایل بوده و روزانه میلیون ها بازیکن مشغول تجربه آن هستند. به واسطه همین مسئله، طبیعی هم است که استودیوی سوپرسل، سازنده بازی، به منظور حفظ مخاطبین قدیمی و جذب کاربرهای جدید آپدیت های گوناگونی برای عنوان معروفش منتشر کند.

حالا با توجه به اطلاعات به دست رسیده، این کمپانی یکی از بزرگترین بروزرسانی های Clash of Clans را عرضه کرده و بازیکن ها هم اکنون می توانند آن را دریافت کنند؛ آپدیتی که با استناد به ادعای توسعه دهنده، عظیم ترین بروزرسانی این عنوان بعد از آپدیت Clan Wars که سه سال پیش عرضه شد، است.

به اعتقاد بعضی از وب سایت ها، آپدیت جدید بازی حکم Clash of Clans 2 را دارد.

این آپدیت یک جهان جدید به نام Builder Base به بازی اضافه می کند. این منطقه آن سوی دریاها بوده و بنابراین برای رفتن به آنجا باید از قایق استفاده کنید؛ Town Hall خود را به سطح 4 رسانده و با ساخت قایق های مختلف به این جهان بروید. همانگونه که انتظار می رفت، Builder Base دارای سربازان، ساختمان و قابلیت های جدید مختص خودش است.

جالب اینجاست جزییات منتشر شده از سوی سوپرسل نشان می دهند که این جهان حتی منابع خودش را داشته و بازیکن ها نمی توانند آن ها را به منطقه اولیه شان ببرند. البته همچنان می توانید از الماس یا همان Gem در هر دو دنیا استفاده کنید. جدا از معرفی جهان جدید، با این آپدیت شاهد یک حالت مبارزه با نام Versus Battle هم هستیم.

این مد بازیکن ها را رو به رو یکدیگر قرار داده و کسی که عملکرد بهتری داشته باشد، پیروز خواهد شد. از دیگر ویژگی های این آپدیت می توانیم به نبود جادو در Builder Base و مکانیزم های گیم پلی متفاوت این جهان اشاره کنیم. آخرین بروزرسانی کلش آو کلنز را می توانید هم اکنون دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • xiaomi
    xiaomi | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    این عربا اونم تا آخر فول کردن

  • honeyxp
    honeyxp | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    منم از اون کسایی بودم که درگیر این بازی بودم ولی دندونشو کندم انداختم دور. فقط برای یه مدتی به خاطر فشار روحی‌ای که بهم اومده بود کلش بازی کردم و خیلی خوب بود بعد دیگه دیدم زیادی وقت‌گیره خوش‌بختانه گذاشتمش کنار. البته رفتم این آپدیتو تست کردم دیدم چرته مثه بقیه‌ی قسمتاش دیگه ولش کردم. البته چرت هم نبود دیگه بازی نمی‌کردم. دوران مرگ این بازی داره می‌رسه. هی آپدیت اضافه میشه هی تایم و قیمت ساختارای قبلی کم میشه و فقط ضرر واسه‌ی اوناییه که قبلا اون ساختار خاصو آپدیت کردن و... هم بازی و هم سوپرسل ما رو به بازی گرفته بود که خوش‌بختانه من از شرش خلاص شدم. شرکتی که فقط پول می‌بینه... نمونه‌ش کلش رویال مزخرف که یارو کلی پول می‌ریزه لولش از من پایین‌تره هشت‌صد تا لجندری کارت داره و این نبرد نابرابر معلومه باختش با کیه. البته می‌دونم باید استراتژی داشت ولی با این اوضاع بالانس دوره‌ای، هی مجبور می‌کنن تنوع بدی به دکات. تا قلق دک جدید میاد دستت باز نیرو و دکای خوبو ضعیف می‌کنه سوپرسل. همین داستانم کلش آو کلنز داشت هی مثلا ویچ و قوی می‌کنه آپ می‌کنی تو آپدیتای بعدی از قدرتش کم می‌کنه. کلا گیر آورده ملتو...

  • TAHA
    TAHA | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    من که رویال بازی میکنم. هم بهتره هم وقت گیر نیس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی