ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت پوستری از کیبوردهای تایپ کاور تازه سرفس پرو را منتشر کرد

امروز مایکروسافت رویدادی را در شانگهای چین تدارک دیده که طبق شایعات انتظار می رود ردموندی های در این کنفرانس از تازه ترین محصول سری سرفس پرو رونمایی کنند. حال توییتی منتشر شده که نشان ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

امروز مایکروسافت رویدادی را در شانگهای چین تدارک دیده که طبق شایعات انتظار می رود ردموندی های در این کنفرانس از تازه ترین محصول سری سرفس پرو رونمایی کنند. حال توییتی منتشر شده که نشان می دهد معرفی کیبوردهای تایپ کاور (Type Cover) جدید هم دور از انتظار نیست.

گفتنی است در توییت مورد اشاره که در حساب کاربری «پانوس پانای»، مدیر ارشد دیوایس های مایکروسافت منتشر شده، او به ما یادآور می شود که تنها کمتر از 30 ساعت تا برگزاری رویداد آنها در شانگهای زمان باقی مانده و در تصویر پیوست شده با توییت می توان چهار کیبورد تایپ کاور مخصوص سرفس پرو را مشاهده کرد.

به نظر می رسد این کیبوردها هم از جنس آلکانترا باشند

به نظر می رسد که کیبوردهای تایپ کاور مذکور از جنس آلکانترا بوده که اخیراً در سرفس لپ تاپ معرفی شده توسط مایکروسافت هم مورد استفاده قرار گرفته است.

لازم به اشاره است که سری تازه سرفس پرو احتمالاً با کیبوردهای مورد بحث معرفی خواهد شد و تنها یک ارتقای ساده سخت افزاری نسبت به نسل حاضر سرفس پرو 4 است و طراحی آن هم بسیار شبیه به آخرین مدل سرفس پرو خواهد بود.

ناگفته نماند هنوز اطلاعات محدودی از محصول تازه خانواده سرفس پرو در دسترس است و برای دست یافتن به اطلاعات تکمیلی می بایست تا رویداد مذکور منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iMori
    iMori | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    فردا ؟؟؟ امروز ساعت 3 مراسم !!! عزیزم دقت کن

    • iMori
      iMori | ۲ خرداد ۱۳۹۶

      مراسم شروع شده بعد شما تازه زدین فردا باز سایت همسایه خوبه داره پوشش میده کلا من خیلی خوشم میومد از دیجیاتو ولی جدیدا کم کار شدین و یه سری نویسنده ناشی هم آوردین که فقط ترجمه کنن متاسفم واسه سایت تون

مطالب پیشنهادی