ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از موبایل اقتصادی Honor 6A رونمایی کرد

هوآوی که تجربه خوبی در زمینه عرضه موبایل های اقتصادی با قیمت رقابتی دارد هم اکنون از تلفن همراه Honor 6A رونمایی کرده است. اسمارت فون مورد اشاره که دارای بدنه ای فلزی است، از ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

هوآوی که تجربه خوبی در زمینه عرضه موبایل های اقتصادی با قیمت رقابتی دارد هم اکنون از تلفن همراه Honor 6A رونمایی کرده است.

اسمارت فون مورد اشاره که دارای بدنه ای فلزی است، از اندروید نوقا و طول عمر باتری قابل توجهی برخوردار بوده و مدل پایه آن با قیمت 115 دلار از یازدهم خرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد.

مدل پایه آنر 6A از حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی بهره می برد و علاوه بر آن نسخه ای هم با حافظه رم و ذخیره سازی 3 و 32 گیگابایت و با قیمت 145 دلار روانه بازار می شود.

دیگر مشخصات سخت افزاری موبایل اقتصادی تازه هوآوی عبارتند از نمایشگر 5 اینچی 720p و چیپست اسنپدراگون 430 که قادر است با تأمین انرژی باتری 3020 میلی آمپر ساعتی Honor 6A، تا 12 ساعت پخش ویدیو را تضمین کند.

Honor 6A با قیمت پایه 115 دلاری عرضه می شود

در پنل پشتی گجت مورد بحث هم یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p و سنسور تشخیص اثر انگشت حضور دارند. علاوه بر آن در پنل جلویی هم یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

از امکانات ارتباطی آنر 6A هم می توان به توانایی اتصال به شبکه 4G با قابلیت VoLTE و وای فای b/g/n اشاره کرد. همچنین باید گفت که دستگاه مذکور از اندروید 7.0 به همراه رابط کاربری EMUI 5.1 بهره برده و دارای وزنی 143 گرمی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ashkan.72
    ashkan.72 | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    از هزارتا A3 بیشتر ارزش داره.

  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    به نظرم گوشی عالیه درمقابل قیمتی که داره(۱۴۰دلار)واقعا میارزه قابلیت های خوبی هم داره.

  • soheil
    soheil | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    خوبه

مطالب پیشنهادی