ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کم حجم های سرگرم کننده؛ معرفی بازی های موبایلی که حجم پایینی دارند

در صنعت گیمینگ همیشه یک اصل مهم وجود دارد که می گوید «حجم» هیچوقت ارزش یک بازی را مشخص نمی کند. اکنون می توانیم عناوینی را پیدا کنیم که با وجود حجم پایین خود، خیلی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

در صنعت گیمینگ همیشه یک اصل مهم وجود دارد که می گوید «حجم» هیچوقت ارزش یک بازی را مشخص نمی کند. اکنون می توانیم عناوینی را پیدا کنیم که با وجود حجم پایین خود، خیلی بیشتر از بازی های حجیم و عظیم از دیدگاه بودجه می توانند بازیکن ها را پای خود نشانده و آن ها را سرگرم کنند.

برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم روی همین عناوین دست گذاشته و بازی هایی که با وجود حجم کم خود از جذاب ترین اپلیکیشن های تلفن های هوشمند هستند را معرفی نماییم. بنابراین اگر می خواهید با اینگونه بازی ها آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم ما را تا پایان همراهی کنید.

Infinity Loop

https://digiato.com/wp-content/uploads/2016/06/screen640x640.jpeg

تا بی نهایت بازی کنید؛ جدا از ایده جالب Infinity Loop، یکی از مهمترین المان های موفقیت ساخته Infinity Games را می توانیم به نام مرحله های بی پایانش بزنیم که عجیب اینجاست با تمام آن ها طعم یک چالش متفاوت را می چشید. عنوانی که با آن وظیفه دارید تا به واسطه چرخش دایره ها، نیم دایره ها یا خطوط حلقه هایی به وجود آورده و به هماهنگی بین آیتم ها برسید. Infinity Loop همانند بقیه بازی های Infinity Games از سرگرم کننده ترین عناوین پازل اسمارت فون ها است و کسانی که خواهان یک تجربه «آرامش بخش» هستند، بد نیست نیم نگاهی به آن بیاندازند.

∞ Infinity Loop

∞ Infinity Loop

سازنده: ∞ Infinity Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 53.3/ 6.5 مگابایت زبان:

Mekorama

شاید «معجزه ای از جنس سرگرمی» بهترین توصیفی باشد که بتوانیم برای Mekorama به کار ببریم، Martin Magni بار دیگر توانست خلاقیت خود را به رخ استودیوهای بزرگ بکشاند و عنوانی را عرضه کند که با وجود حجم پایینش، خیلی بیشتر از بعضی بازی های بزرگ بازیکن ها را سرگرم می نماید. مکانیزم های گیم پلی Mekorama پیرامون ماجراجویی یک ربات دلنشین چرخیده و طی مرحله های مختلفی باید به او کمک کنید تا به بلوک پایانی برسد. مهم نیست به چه سبکی علاقه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تجربه Mekorama را از دست ندهید.

Mekorama

Mekorama

سازنده: Martin Magni قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 7.3 / 5.2 مگابایت زبان:

The Lost Path

The Lost Path

به اعتقاد ما، The Lost Path تنها به یک هدف ساخته شده است؛ به آرامش برسید. ساخته Agilan Anandan یکی از ساده ترین بازی های اسمارت فون ها از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی بوده و اینجا تنها باید با استفاده از انگشت خود، خط هایی بکشید تا توپ نیافتد. همین! اما خوب پشت این سادگی ها، آرامشی نهفته است که موجب شده تا مدت ها به تجربه The Lost Path ادامه داده و همان لحظه که در زندگی روز مره خود احساس خستگی کردید، به تجربه این عنوان ساده ولی جذاب روی بیاورید.

The Lost Path

The Lost Path

سازنده: Agilan Anandan قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.8 مگابایت زبان:

The Ways

The Ways- mobile

بازی های ایرانی را هم فراموش نکرده ایم؛ The Ways از آن دست عناوینی است که صنعت گیمینگ داخلی باید سالانه چندین نمونه از آن ها را به خود ببیند. بازی هایی که خلاقیت را بین تمام المان هایشان می توانید ببینید و با وجود سادگی مکانیزم ها، توسعه دهندگان به واسطه اجرای خوب ایده ها چالش را به بازیکن ها هدیه می دهند. گیم پلی The Ways خیلی ساده است؛ شما باید با ساخت راه هایی به نقطه پایانی برسید. البته همه چیز آن طور که فکر می کنید آسان نبوده و بازی با المان هایی توانسته به سختی خود بیافزاید.

The Ways

The Ways

سازنده: الگانت گیمز قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.4 مگابایت زبان:

Modern Sniper

modern-sniper

شنیده اید می گویند بعضی ها شور چیزی را در می آورند؟ حکایت ساخته های Candy Mobile همین گونه است. تقریبا حجم تمام عناوین Candy Mobile بین 10 تا 20 مگابایت بوده و با وجود اینکه همین مسئله موجب شده باشد تا بعضی از ساخته های آن ها «تاریخ مصرف گذشته» لقب بگیرند اما بین همین عناوین هم می توانید بازی های سرگرم کننده ای پیدا کنید. Modern Sniper یکی از آن ها است؛ عنوانی که شما را به دل دشمنان فرستاده و حالا طی مرحله های مختلف، با تک تیرانداز خود باید آن ها را نابود کنید.

Modern Sniper

Modern Sniper

سازنده: Candy Mobile قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.8 مگابایت زبان:

Horse Racing

دومین نماینده Candy Mobile در لیست؛ بگذارید از همین ابتدا خیال تان را راحت کنیم. از دیدگاه گرافیک Horse Racing نسبت به بازی های امروزی خیلی عقب بوده و مکانیزم های گیم پلی آن هم پیچیدگی چندانی ندارند. اما نکته اینجاست با وجود تمام این نقطه ضعف ها، Horse Racing می تواند یک تجربه نسبتا جذاب از اسب سواری که مشابه آن را خیلی کم روی اسمارت فون ها میبینیم رایه بازیکن ها به ارمغان بیاورد. بنابراین کسانی که به این ورزش علاقه داشته یا دیوایسی ضعیف دارند، می توانند از Horse Racing لذت ببرند.

Horse Racing 3D

Horse Racing 3D

سازنده: Candy Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14.8 مگابایت زبان:

Chicken Scream

Chicken Scream بهترین فرصت برای کسانی است که همچنان دست به تجربه بازی های Voice Commanding نزده اند. عناوینی را می گوییم که با آن ها، دهان نقش دست را داشته و برای حرکت شخصیت اصلی باید با «صدا» شخصیت داستان را هدایت کنید؛ صداهایی با دسیبل پایین باعث خواهند شد تا شخصیت داستان به سمت رو به رو رفته و برای پرش هم کافیست تا تن صدای خود را افزایش دهید. اپلیکیشن های Voice Commanding شاید بعد از مدت ها تکراری شوند ولی به واسطه ایده جالب خود می توانند یک تجربه فراموش نشدنی برایتان به ارمغان بیاورند.

Chicken Scream

Chicken Scream

سازنده: Perfect Tap Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 32.1 / 11.2 مگابایت زبان:

Footy Golf

Footy Golf یکی از بهترین مثال ها برای اثبات اهمیت «پرداخت به ایده ها» است. مشابه مکانیزم های گیم پلی Footy Golf را قبلا با بازی هایی همانند Flappy Golf و Super Stickman Golf که هر دو به موفقیت های فراوانی رسیدند را دیده بودیم. اما توسعه دهنده با اضافه سازی فوتبال به المان های عنوانش و البته ساخت مرحله هایی متناسب با همین ورزش توانست Footy Golf را به محبوبیت برساند. عنوانی که به شما نقش یک فوتبالیست را داده و حالا باید توپ را در چندین مرحله [با کشیدن انگشت خود به عقب - مشابه Angry Birds] به دروازه برسانید.

Footy Golf

Footy Golf

سازنده: Donut Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی