ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استوری های اینستاگرام حالا بر اساس هشتگ و موقعیت قابل جستجو هستند

استوری های زودگذر اینستاگرام به تب اکسپلور قدم می گذارند. از امروز، شما می توانید استوری ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی یا هشتگ های به کار گرفته شده در آن ها جستجو کنید، البته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

استوری های زودگذر اینستاگرام به تب اکسپلور قدم می گذارند. از امروز، شما می توانید استوری ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی یا هشتگ های به کار گرفته شده در آن ها جستجو کنید، البته به شرطی که مربوط به حساب های کاربری خصوصی نباشند.

قابلیت جدید وسیله ای است تا بتوانید هر روز حجم انبوهی از عکس و ویدیوی به اشتراک گذاری شده در سراسر دنیا را تماشا کنید. همانطور که انتظار می رفت، مثل بیشتر قابلیت های مرتبط با استوری اینستاگرام این خصوصیت هم مستقیما از اپلیکیشن اسنپ چت کپی برداری شده است.

برای تماشای استوری های افرادی که نزدیک به شما هستند کافیست به حلقه های استوری در بالای صفحه خانه مراجعه کنید. اینجا می توانید استوری هایی که در شهر محل زندگی تان ثبت شده اند را ببینید.

اما در مورد هشتگ ها هم می توانید این جستجو را انجام بدهید. بدین شکل که با مراجعه به تب اکسپلور، هشتگ مد نظرتان را جستجو کنید تا اینستاگرام استوری های مرتبط با آن را به شما نمایش بدهد، درست مثل اسکرین شاتی که در پایین ملاحظه می کنید:

اینستاگرام اعلام کرده که قابلیت جستجوی با هشتگ را «طی هفته های آتی» در اختیار کلیه کاربرانش قرار می دهد. همچنین بد نیست بدانید که قابلیت جستجوی استوری ها نخستین بار در تاریخ 31 مارس به اپلیکیشن اسنپ چت اضافه شده، اما هنوز تمام شهرها در آن پوشش داده نمی شوند. این در حالیست که احتمالا اینستاگرام این قابلیت را در اختیار طیف گسترده تری از کاربران قرار می دهد.

بنابراین اگر می خواهید استوری های شهر محل زندگیتان را جستجو کنید، شاید با اینستاگرام زودتر از اسنپ چت به نتیجه برسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی