ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تپسی در مشهد پلمب شد [بروزرسانی: فک پلمپ شد]

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از فعالیت شرکت تپسی در این شهر جلوگیری کرد. «سید مهدی علوی مقدم» مدیرعامل این سازمان در گفتگو با رسانه ها ضمن تأیید این خبر، اظهار داشت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از فعالیت شرکت تپسی در این شهر جلوگیری کرد. «سید مهدی علوی مقدم» مدیرعامل این سازمان در گفتگو با رسانه ها ضمن تأیید این خبر، اظهار داشت تپسی مجوز و پروانه فعالیت ندارد، اما از دو هفته قبل به صورت غیر قانونی در مشهد آغاز به کار کرده.

مدیرعامل تاکسیرانی مشهد: ما منکر فناوری و پیشرفت نیستیم

به گفته این مقام مسئول تاکنون دو مرتبه اخطار برای تپسی صادر شده، اما مورد توجه آنها قرار نگرفته تا اینکه بالاخره با دستور قضایی پلمب شده است. علوی مقدم می گوید هرگونه فعالیت شرکت های تاکسیرانی هوشمند نیازمند دریافت مجوز از شرکت تاکسیرانی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد افزود در حال حاضر بالغ بر 1800 آژانس در سطح شهر فعالیت می کنند و دستیابی آنها به اپلیکیشن های موبایلی راحت است، اما حتماً باید مجوز آن را دریافت نمایند. او همچنین تأکید کرد «سازمان تاکسیرانی منکر فناوری و پیشرفت نیست» اما این پیشرفت باید طبق ضوابط و مقررات صورت گیرد.

گفتنیست هم اکنون دو شرکت تاچسی و چی تکس مجوز فعالیت در مشهد را دارند، اما عملکرد آنها محدود است و احتمالاً در صورت گسترس فعالیت به سرنوشتی مشابه تپسی دچار می شوند. تپسی هم اکنون بدون هیچ مشکلی در تهران، کرج و اصفهان فعالیت می کند.

بروزرسانی [ هشتم خرداد ۹۶]: روابط عمومی مجموعه تپسی با ارسال بیانیه زیر برای دیجیاتو خبر از فک پلمپ در مشهد داده است:

همانطور که پیش از این اعلام داشتیم، تمام مجوزهای لازم را برای فعالیت در تمامی شهرهای ایران، از جمله مقدس مشهد، دارا هستیم و و پلمپ دفتر اداری تپ‌سی در مشهد ناشی از سوء‌تفاهم و ناهماهنگی‌ای بود که خوشبختانه با همکاری مسئولین ذیربط مرتفع شد.

از روز 20 اردیبهشت ماه، افتخار خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی مشهد و زوار عزیز رضوی را داشتیم و تا همین امروز این خدمت بدون وقفه ادامه داشته و طرح‌های هفته‌ی رایگان و آخر هفته‌ی رایگان خود را در این مدت ارائه کردیم که خوشبختانه با استقبال شهروندان محترم مشهد مواجه شدند.

با فک پلمپ دفتر اداری و با هماهنگی‌های بیشتری که با مسئولین به وجود آمده است، امیدواریم بتوانیم خدمات خود را با سرعت بیشتر و کیفیت مطلوب‌تر به زوار و مجاورین حرم رضوی ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • si47ash
    si47ash | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    دقت کردین کسی زیاد به تغییر لوگوی «تپسی» دقت نکرده بود؟ معمولا برندها در همه جای دنیا این نوع تغییرات رو با بیانیه مطبوعاتی و اطلاعیه خبر میدن که مشتریها متوجه باشن و مطلع بشن ?
    راجع به این تغییر لوگو یه مطلبی نوشته بودم اینجا:
    https://www.technameh.com/?p=7423

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    دوستان توجه کنید اون سایت همسایه زده که در سه روز آینده بازگشایی میکنن دفترشون رو و هیچ راننده ای بیکار نشده و غیرقانونی پلمپ کردن.
    لطف کنید شمام کار کنید خبر رو.

  • abda
    abda | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    از نویسنده ای استفاده کنید که قدری توانمندی تحلیل و بینش لازم را داشته باشد و قانونمندی و تبعیت از قانون و نیاز به داشتن مجوز فعالیت را بفهمد،‌ یا لااقل قدری اخلاق داشته باشد و تهمت نزند. وقتی می گویند مجوز نداشته تهمت نزند که دیگران هم «احتمالاً در صورت گسترس فعالیت به سرنوشتی مشابه تپسی دچار می شوند.» این قدرت تحلیل بالایی نمی خواهد که مساله این جا ابعاد فعالیت نیست بلکه داشتن مجوز فعالیت از سازمان های قانونی متولی در آن شهر است و این هم چیز جدیدی نیست و در جاهای مختلف دنیا همین است و مساله ای است که امثال اوبر و ... هم با آن رو به رو هستند. به نظر می رسد فهم این مساله قدرت فهم خیلی بالایی نمی خواهد!

    • abda
      abda | ۴ خرداد ۱۳۹۶

      طبیعی است بدون مجوز قانونی نمی توانند اصطلاحا فعالیت زیرزمینی انجام دهند. نه در ایران اسلامی،‌ نه در بسیاری از جاهای قانونمند دیگر دنیا.

  • Farzin Farzini
    Farzin Farzini | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    همانهایی که تحلیل سیاسی ندارند همین الان هم به علم الهدی را که نه ربط داره نه سمت داره تو تاکسیرانی، متهم میکنند. و احتمالا با همین تحلیلهای آبدوغ خیاری هم به کاندید مورد نظر رای دادن :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی