ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مچ بند هوشمند Honor Band A2 معرفی شد

امروز شرکت «آنر» از مچ بند سلامتی جدید خود با نام A2 رونمایی کرد که به عنوان جایگزینی برای مدل A1 و با قیمت 30 دلار به بازار عرضه خواهد شد. دستبند جدید که با ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

امروز شرکت «آنر» از مچ بند سلامتی جدید خود با نام A2 رونمایی کرد که به عنوان جایگزینی برای مدل A1 و با قیمت 30 دلار به بازار عرضه خواهد شد. دستبند جدید که با بند سیلیکونی و در چهار رنگ مختلف (مشکی، قرمز، زرد و سفید) به دست مشتریان می رسد، از نمایشگر 0.96 اینچی OLED برای نمایش اطلاعات و ساعت بهره می برد.

مانند بسیاری از اسمارت بندهای موجود در بازار، Honor Band A2 نیز قابلیت ثبت فعالیت های مختلفی از جمله خواب، پیاده روی، دویدن و حتی دوچرخه سواری را همراه با نمایش همزمان روی صفحه مچ بند دارد.

این پوشیدنی همچنین با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار بوده و می توانید A2 را از طریق اپلیکیشن مخصوص، به موبایل خود متصل کنید. ویژگی مذکور به کاربر اجازه می دهد هشدارهای مربوط به پیام، تماس و ایمیل را روی نمایشگر دستبند مشاهده نماید.

از نظر مشخصات فنی، مچ بند جدید آنر با داشتن باتری 95 میلی آمپری، کاربری 9 روزه را تضمین کرده و می تواند تا 18 روز در حالت استندبای دوام بیاورد. دستگاه مورد بحث از استاندارد IP67 برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار نیز پشتیبانی کرده و در تاریخ 19 خرداد به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی