ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصویر جدیدی از بازی فارکرای 5 منتشر شد؛ درگیری فرقه های مذهبی در آمریکا

یوبی سافت می خواهد روز آینده اطلاعات کاملی درباره بازی فارکرای 5 منتشر کند. انتشار چهار تیزر یک دقیقه ای از بازی و ایجاد جو تبلیغاتی نسبتاً تاثیرگذار قبل از رونمایی رسمی، از شرکتی مانند ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

یوبی سافت می خواهد روز آینده اطلاعات کاملی درباره بازی فارکرای 5 منتشر کند. انتشار چهار تیزر یک دقیقه ای از بازی و ایجاد جو تبلیغاتی نسبتاً تاثیرگذار قبل از رونمایی رسمی، از شرکتی مانند یوبی سافت بعید نیست. پیرو این جو تبلیغاتی، یوبی سافت یک آرت ورک از بازی اول شخص فارکرای 5 در اینترنت پخش کرد که همچون بمب خبری ترکید.

شایعاتی که پیرامون این بازی پخش شد حاکی از یک بازی با اتمسفر غرب وحشی بود که متاسفانه یا خوشبختانه، با چنین چیزی طرف نیستیم. داستان فارکرای 5 در زمان حال و در ایالت مونتانا رخ می دهد.

برای توصیف بهتر جدیدترین فارکرای می توان به اتمسفر دو سریال True Detective و Sons of Anarchy اشاره کرد؛ تصویری که کشور آمریکا سعی می کند کمتر در رسانه های بزرگ از خود به نمایش بگذارد.

«شام آخر»، عنوانی است که توسعه دهندگان برای آرت ورک جنجالی شان درنظر گرفته اند. در دو طرف تصویر هر فردی یک اسلحه در دستان خود دارد و در وسط این دو، مردی با ظاهر آراسته قرار دارد که طرز قرارگرفتن دستانش یادآور مبلغان دینی مدرن است. کتاب باز شده روبروی او، خود گواه این مسئله است.

در سمت راست این تصویر، روی سر حیوان یک صلیب قرمز کشیده شده و زنی که لباس عروس به تن دارد نیز توجه بیننده را به خود جلب می کند. فارغ از مردی که زنجیر به دست دارد و حجم بسیاری از اسلحه ها و جعبه تیر های مختلف، عبارت «گناهکار» روی پشت فرد زانو زده به شدت جالب توجه است. این احتمال وجود دارد که پروتاگونیست یا قهرمان اصلی این بازی، همان «گناهکار» داخل تصویر باشد که با توجه به نسخه های قبلی فارکرای، این موضوع بعید نیست.

در پس زمینه عکس نیز انبار زراعی به آتش کشیده شده، دو هواپیما و زمین های زراعی دیگر به چشم می خورد. از کلیسای بزرگ سمت چپ عکس به همراه پرچم سیاه رنگی که بالای پرچم آمریکا افراشته شده است نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

به احتمال بسیار زیاد درگیری های محلی و فرقه ای، با درون مایه فرهنگ کمتر شناخته شده کشور آمریکا، می تواند یک سوژه ناب برای یک بازی اول شخص جهان باز باشد. عقاید فرقه هایی که فعالیتشان را در کلیسا انجام می دهند، پتانسیل بسیار بالایی برای ارائه یک داستان تاریک و عمیق دارند. اگر سریال True Detective را دیده باشید قطعاً با اتفاقاتی که قرار است در فارکرای 5 ببینیم بیشتر آشنایی خواهید داشت.

رونمایی کامل و رسمی از فارکرای 5 در روز جمعه صورت می گیرد. به احتمال زیاد فارکرای 5 برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

برای دیدن آرت ورک با ابعاد بزرگ روی عکس زیر کلیک کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    ایول به نظر بازی جالبیه

  • high end
    high end | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    همون علامتی که بالای پرچم آمریکا روی پارچه ی سیاه هست .به جای ستاره های پرچم آمریکای روی میز هم استفاده شده .اون نشانه هم فک کنم صلیب باشه.
    به نظر خیلی جالب میاد

  • mahdi kh
    mahdi kh | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    حیوان سمت راستِ تصویره نه سمت چپ

مطالب پیشنهادی