ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی دیگر مدل ارزان قیمت از موبایل های پرچمدارش را عرضه نمی کند

موبایل های هوشمند سونی معمولاً آنطور که باید و شاید شناخته شده نیستند، اما تعدادی از آنها در برخی مناطق به شدت مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند. پرچمدار سال گذشته اکسپریا XZ محبوبیت خوبی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

موبایل های هوشمند سونی معمولاً آنطور که باید و شاید شناخته شده نیستند، اما تعدادی از آنها در برخی مناطق به شدت مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند. پرچمدار سال گذشته اکسپریا XZ محبوبیت خوبی داشت و مدل پریمیوم آن که قرار است تا چندی دیگر روانه بازار شود هم بسیار نویدبخش به نظر می رسد. اما حالا سونی تصمیم به بازبینی روی فعالیت های خود در زمینه موبایل های هوشمند گرفته و می خواهد برخی از محصولاتش که محبوبیت کمتری داشته و «پریمیوم استاندارد» نامیده می شوند را کنار بگذارد.

«پریمیوم استاندارد» رده ای رایج برای موبایل های امروزی نیست و در جایی میان محصولات میان رده و پرچمدار قرار می گیرد. این دستگاه های هوشمند، کماکان مشخصاتی نزدیک یا مشابه با پرچمداران دارند اما در بدنه ای متفاوت و با قیمتی پایین تر به دست مشتریان می رسند.

موبایل های «پریمیوم استاندارد» سونی در میان محصولات میان رده و پرچمدار قرار می گیرند

موبایل های اکسپریا اکس و اکس کامپکت، از بهترین مثال ها برای چنین محصولاتی هستند. اکسپریا اکس از مشخصات ضعیف تری در بدنه ای مشابه با پرچمدار بهره می برد و مدل کامپکت، همان مشخصات پرچمدار را در بدنه ای کوچکتر جای داده است. از این پس، محصولاتی مشابه اکسپریا اکس و اکس کامپکت دیگر توسط سونی تولید و عرضه نمی شوند؛ هرچند که کمپانی ژاپنی به عرضه پرچمدارانش، مانند اکسپریا XZ پریمیوم که طی کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی شد ادامه خواهد داد.

برای شفاف سازی باید اشاره کرد که این خبر به معنای عدم عرضه موبایل های میان رده از سوی سونی نیست. دیوایس هایی مانند اکسپریا XA1 و XA1 Ultra که آنها هم طی کنگره جهانی موبایل در معرض دید عموم قرار گرفتند، همچنان به بازار خواهند آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ssii
    ssii | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    اخه سونی هم شد گوشی نه کیفیت صفحه داره نه سرعت داره طراحی که نگو دوربیناشم که کیلویی مینویسه ۲۱ مگاپیکسل تا سال۲۰۲۰ میگه ۸۰ مگاپیکسل که اندازه ۱۶ واقعی سامسونگ هم نیست ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی