ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت Archive به اپلیکیشن Google Photos افزوده شد

از امروز آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن Google Photos اندروید منتشر خواهد شد که به وسیله آن، کاربران قابلیت جدیدی به نام Archive را دریافت می کنند. آرکایو یا آرشیو، عکس ها را از صفحه اصلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

از امروز آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن Google Photos اندروید منتشر خواهد شد که به وسیله آن، کاربران قابلیت جدیدی به نام Archive را دریافت می کنند. آرکایو یا آرشیو، عکس ها را از صفحه اصلی خارج کرده و در دسته بندی های مشخصی، کنار دیگر تصاویر قرار می دهد.

از این طریق، اپلیکیشن گوگل فوتوز می تواند تصاویر پشت سر هم ثبت شده از یک لحظه یا منظره خاص را پنهان کرده و فقط یک نمونه از آن را نشان دهد تا به گفته گوگل «به هم ریختگی را کاهش دهد».

با این حال، تصاویر مشابه حذف نمی شوند و از طریق جستجوی بیشتر در بخش آلبوم ها یافت می شوند. قابلیت Archive برای هر عکسی و از طریق لمس گزینه منوی سه نقطه در بالای رابط کاربری قابل دسترس است. اولین باری که برنامه را بعد از آپدیت اجرا کنید، اپلیکیشن یک دوره آموزشی به شما نشان می دهد.

قابلیتی که در مورد آن صحبت کردیم در ورژن 2.15 اپلیکیشن Google Photos اندروید قرار دارد و احتمالا طی روزهای آینده برای iOS و ورژن تحت وب نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی