ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Timbre؛ ویراشگری کارآمد برای فایل های صوتی و تصویری

با توجه به امکانات فراوان Timbre: Cut, Join, Convert، شاید «آچار فرانسه» بهترین لقبی باشد که بتوانیم به این برنامه بدهیم. برای سیستم عامل اندروید، اپلیکیشن های ویرایشگر صدا و ویدیوی زیادی وجود داشته و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

با توجه به امکانات فراوان Timbre: Cut, Join, Convert، شاید «آچار فرانسه» بهترین لقبی باشد که بتوانیم به این برنامه بدهیم. برای سیستم عامل اندروید، اپلیکیشن های ویرایشگر صدا و ویدیوی زیادی وجود داشته و عجیب اینجاست که با وجود تعدد زیاد اینگونه برنامه ها تعداد کمی توانسته اند به موفقیت برسند.

Timbre: Cut, Join, Convert را می توانیم یکی از همین اپلیکیشن ها بنامیم؛ برنامه ای که با امکانات فراوان و رابط کاربری ساده خود توانست به سرعت دل دارندگان دیوایس های اندرویدی را به دست بیاورد. با ما و معرفی Timbre همراه باشید تا علت موفقیت زودهنگام ساخته Xeus را متوجه شوید.

Timbre را می توانیم به سه قسمت تقسیم کنیم: Video ،Audio و Other. کسانی که می خواهند روی فایل های صوتی خود تغییراتی بدهند، باید به بخش Audio رجوع کنند. اینجا می توانید به کمک Join چندین فایل صوتی را با هم ترکیب کنید یا به واسطه Cut بخشی از آن را جدا کنید.

جدا از آنکه قابلیت تقسیم صدا به چندین قسمت [Split]، حذف بخشی از آهنگ [Omit]، تغییر بیت ریت [Bitrate] یا فرمت موزیک [Convert] هم دارید. همین امکانات را با قسمت Video که مرتبط با فایل های ویدیویی است هم شاهد هستیم؛ با این تفاوت که اینجا دو ویژگی متفاوت دیگر وجود دارد/

یکی از آن ها Remove Audio نام داشته و همانگونه که اسمش نشان می دهد، صدا را از ویدیو حذف می کند. دومین قابلیت متفاوت بخش Video نسبت به Audio هم جداسازی صدا از تصویر [Video to Audio] بوده و کسانی که می خواهند دیالوگ یا ترانه ای را از ویدیو آن جدا کنند، این گزینه به کارشان می آید.

با وجود اینکه همین دو بخش به خوبی نیازهای کاربران را بر طرف می کند، اما Xeus برای کارآمدتر کردن اپلیکیشنش قسمت Other را هم اضافه نموده که فعلا تنها به دو شاخه Console و Text to Speech تقسیم شده است؛ Text to Speech متن را به گفتار تبدیل کرده و Console برای کسانی که برنامه نویس هستند مناسب خواهد بود.

با توجه به کارایی این قسمت، احتمالا در آینده امکانات بیشتری به Other اضافه می شود. حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که Timbre با وجود سادگی و امکانات فراوان خود، دلیلی برای دانلود نکردنش باقی نگذاشته است. بنابراین کسانی که خواهان یک ویرایشگر همه کاره صدا و تصویر هستند، ساخته Xeus را از دست ندهند.

Timbre: Cut, Join, Convert

Timbre: Cut, Join, Convert

سازنده: Xeus قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 007
    007 | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    اپل شیپل یعنی مهدویت

  • stormboy2011
    stormboy2011 | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    لطفا یه ویرایش برای آی او اس هم معرفی کنید. تا کی ما باید بدون ویرایشگر باشیم اخه

مطالب پیشنهادی