ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل شیائومی Mi Max 2 ساعاتی قبل از رونمایی در پایگاه Geekbench رویت شد

فبلت میان رده جدید شیائومی قرار است امروز طی مراسمی رونمایی شود اما ساعاتی پیش از این رویداد، فرد ناشناسی که یک نمونه پروتوتایپ از Mi Max 2 را در اختیار دارد، موبایل مذکور را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

فبلت میان رده جدید شیائومی قرار است امروز طی مراسمی رونمایی شود اما ساعاتی پیش از این رویداد، فرد ناشناسی که یک نمونه پروتوتایپ از Mi Max 2 را در اختیار دارد، موبایل مذکور را در Geekbench تست کرده است.

طبق معمول، بنچمارک دستگاه برخی از مشخصات سخت افزاری آن را برملا می کند که در مورد می مکس 2، چیپست اسنپدراگون 625 یا 626 با هشت هسته و فرکانس پردازشی 2.02 گیگاهرتز، در کنار رَم 4 گیگابایتی از جمله اطلاعات موجود هستند. موبایل مورد بحث همچنین از اندروید 7.1.1 نوقا بهره می برد که بدون شک با رابط کاربری MIUI همراه خواهد بود.

بنا به شایعات قبلی، Mi Max 2 با چیپست اسنپدراگون 626 عرضه می شود اما از آنجایی که این مدل با کد MSM8953Pro فقط در سه حرف آخر با مدل 625 و کد MSM8953 تفاوت دارد، احتمال حضور هر کدام از این دو چیپست در دستگاه مذکور وجود خواهد داشت. در ضمن پردازنده گرافیکی سیستم روی چیپ های کوالکام اسنپدراگون 625 و 626 یکسان بوده و از مدل Adreno 506 است.

چیپست به کار رفته در فبلت شیائومی موفق شد در بخش تک هسته ای، امتیاز 870 و در بخش چند هسته ای، نمره 4209 را کسب کند که برای یک دستگاه میان رده امتیاز خوبی به حساب می آید.

با اینکه بنچمارک Geekbench اطلاعات بیشتری راجع به سخت افزار می مکس 2 در اختیارمان قرار نمی دهد، اما بنا بر اخبار قبلی تا اینجای کار می دانیم که موبایل مورد بحث از نمایشگر 6.4 اینچی تمام اچ دی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و سنسورهای دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی در پنل پشت و جلو بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • ashkan.72
    ashkan.72 | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    این عالیه.نسخه قبلیش که اصلا هنگی نداشت و بسیار خوشگل بود. این یکه خیلی بهتر شده.

  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    آقای SaSaN EkRaMi شما به بزرگواری خودتون ببخشید. اشتباه تایپی بود. بعد از ارسال نمیشد ویرایشش کرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی