ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وایو نسخه ویژه لپ تاپ Z Flip را برای طرفداران مرسدس بنز رونمایی کرد

تا به حال دلتان خواسته لپ تاپی داشته باشید که هنگام روشن شدن، صدایی مشابه اتومبیل داشته باشد؟ اگر پاسختان مثبت است، کمپانی وایو خبرهای خوبی برایتان دارد. این کمپانی اخیراً با همکاری مرسدس بنز، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

تا به حال دلتان خواسته لپ تاپی داشته باشید که هنگام روشن شدن، صدایی مشابه اتومبیل داشته باشد؟ اگر پاسختان مثبت است، کمپانی وایو خبرهای خوبی برایتان دارد. این کمپانی اخیراً با همکاری مرسدس بنز، نسخه ای ویژه از دستگاه Vaio Z Flip خود را روانه بازار کرده؛ هرچند که تنها تفاوت این نسخه با مدل استاندارد، صدای بوت-آپ دستگاه و لوگوی مرسدس بنز قرار گرفته روی بدنه اش است.

از منظر مشخصات، خریداران این نسخه ویژه به پردازنده معمول Intel Core دسترسی خواهند داشت، هرچند که بهره گیری از نسل ششم پردازنده های اینتل شاید برای برخی ناامید کننده باشد. نمایشگر 13.3 اینچی و لمسی لپتاپ، رزولوشن 2560x1440 را به نمایش می گذارد و دیگر مشخصات، همانطور که گفته شد تفاوتی با سابق ندارد. بنابراین مثل کذشته می توانید مدل های مختلف این لپ تاپ را تا سقف 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD تهیه کنید.

با خرید نسخه ویژه Vaio Z Flip متوجه خواهید شد که پیش از هر چیز، لوگوی مرسدس بنز روی ترک پد دستگاه جلوه گری می کند. علاوه بر این، تصویری از یکی از اتومبیل های مرسدس بنز هم روی پنل پشتی نمایشگر به چشم می خورد و نام این کمپانی آلمانی هم به دلایل نامشخص روی لولاهای لپ تاپ حک شده اند.

در صورتی که از عاشقان اتومبیل های مرسدس بنز باشد، مسلماً نسخه مخصوص Vaio Z Flip ایده آل ترین محصول برای شما خواهد بود؛ اما متاسفانه این لپ تاپ تنها در ژاپن عرضه می شود و فعلاً صحبتی درباره عرضه در دیگر مناطق به میان نیامده است. دو مدل این دستگاه با پردازنده های Core i5 و Core i7 اینتل به ترتیب قیمتی برابر 2237 و 2551 دلار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ashkan.72
    ashkan.72 | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    مرسدس بنز و سونی برای افراد خاصی هستش

  • بهزاد خانی
    بهزاد خانی | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    2500 دلاررر???

مطالب پیشنهادی