ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ روایتی متفاوت از قرون وسطی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Pokémon: Magikarp Jump

بهترین پوکمون روی اسمارت فون ها؟ با وجود اینکه بعضی بازخوردهای ابتدایی Pokémon: Magikarp Jump خیلی خوب نبودند اما مجموعا که مقالات پیرامون آخرین ماجراحویی پوکمون ها و امتیازات بازیکن ها را نگاه می کردیم، فهمیدیم Magikarp Jump یکی از سرگرم کننده ترین بازی های موبایل است؛ توسعه دهنده با توجه به المان های دنیای پوکمون، عنوانی ساخته که هنگام حرکت هم می توانید از آن لذت ببرید.

بر خلاف Pokemon GO، عنوان آنلاین Magikarp Jump داستان پوکمون های ناشناخته تر را روایت کرده و اینجا باید با تربیت آن ها به جنگ با بقیه بازیکن ها بروید؛ پوکمون ها را از دریا گرفته، به آن ها آموزش دهید و سپس بجنگید. Magikarp Jump مینی گیم های متعددی دارد که می تواند برای علاقه مندان به شخصیت های معروف دنیای پوکمون جذاب باشد.

Pokémon: Magikarp Jump

Pokémon: Magikarp Jump

سازنده: The Pokemon Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.5 / 54 مگابایت زبان:

Fastlane: Road to Revenge

ترکیب Traffic Racer با المان های سبک شوتم آپ؛ شاید عجیب باشد ولی با توجه Fastlane: Road to Revenge، ادغام آن ها تجربه متفاوت و جذابی را به بازیکن ها هدیه می دهد. Road to Revenge نقش یک راننده را به شما داده و حالا باید طی مسابقات مختلف به رقابت با بقیه بپردازید. وجود اسلحه های مختلف، ریتم بالای گیم پلی، باس های گوناگون و موسیقی های جذاب موجب شده تا Fastlane: Road to Revenge یکی از بهترین پیشنهادهای این هفته باشد. جدا از آنکه بازی کنار حالت آنلاین، بخش آفلاین هم دارد.

Fastlane: Road to Revenge

Fastlane: Road to Revenge

سازنده: Space Ape Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 251 / 75 مگابایت زبان:

Iron Blade: Medieval Legends RPG

عرضه Iron Blade: Medieval Legends یکی از بهترین اتفاقاتی بود که می توانستیم امسال ببینیم؛ با وجود اینکه از گیم لافت همیشه به عنوان یکی از پیشروهای گرافیک اسمارت فون ها یاد می شد، ولی عناوین چند سال پیش این توسعه دهنده معروف فرانسوی آن درخشش گذشته از دیدگاه گرافیک را نداشتند. ولی خوب Medieval Legends نشان داد که گیم لافت همچنان به هدفش که ایجاد استانداردهای جدید بوده، پایبند است.

Iron Blade: Medieval Legends RPG همانگونه که اسمش نشان می دهد عنوانی نقش آفرینی است که داستان حمله شیاطین به زمین را روایت نموده و حالا شما باید به جنگ با آن ها بروید. جدا از مکانیزم های سرگرم کننده گیم پلی و گرافیک خوب، یکی از مهمترین بخش های جذاب این عنوان آنلاین را باید به نام محیط هایش بزنیم که با الهام از قرون وسطی توانسته جذابیت خود را افزایش دهد.

Iron Blade: Medieval Legends RPG

Iron Blade: Medieval Legends RPG

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2223 / 2000 مگابایت زبان:

Zombie Gunship Survival

ادامه یکی از معروف ترین بازی های تلفن های هوشمند بعد از شش سال؛ همانند قسمت پیشین، Zombie Gunship Survival هم عنوانی اول شخص است که در آن شما با هواپیما جنگی خود باید به سمت زامبی ها شلیک کنید و انسان ها را نجات دهید. شاید مهمترین علت موفقیت Zombie Gunship را بتوانیم به نام گرافیک متفاوت و لذت کشتن زامبی های زیاد با اسلحه های گوناگون بنامیم که خوشبختانه این ویژگی ها با پیشرفت های فراوان به Survival هم راه یافته اند. بد نیست بدانید ساخته flaregames عنوانی آنلاین است.

Zombie Gunship Survival

Zombie Gunship Survival

سازنده: flaregames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 319 / 322 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۶ خرداد ۱۳۹۶

    دیجی وقتی نسخه رسمی versus اومد، یه بررسی ازش بزار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی