ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت حفاری ایلان ماسک تصاویر جدیدی از خودروهای زیرزمینی خود منتشر کرد

کمتر از یک ماه پیش نخستین ویدئو از سیستم حمل و نقل زیرزمینی ایلان ماسک را در دیجیاتو تماشا کردید. در کلیپ مذکور، شاهد حمل اتومبیل های تسلا از طریق ماژول هایی بودیم که در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

کمتر از یک ماه پیش نخستین ویدئو از سیستم حمل و نقل زیرزمینی ایلان ماسک را در دیجیاتو تماشا کردید. در کلیپ مذکور، شاهد حمل اتومبیل های تسلا از طریق ماژول هایی بودیم که در تونل هایی زیر شهر لس آنجلس با سرعت 200 کیلومتر در ساعت حرکت می کردند.

حالا در تصاویر جدیدی که شرکت حفاری آقای ماسک منتشر کرده، خودروهایی را می بینیم که توانایی حمل چند نفر به صورت نشسته یا ایستاده را داشته و در آنها خبری از راننده نیست. این وسایل نقلیه خودران به شکل وَن طراحی شده و به نظر می رسد محفظه ای از جنس شیشه داشته باشند.

خودرو ایلان ماسک امکان حمل دوچرخه را نیز فراهم می کند

با توجه به تصاویر، مسافران می توانند دوچرخه های خود را نیز از طریق خودرو مورد بحث به مقصد منتقل کرده و در سطح زمین از آنها استفاده کنند. البته طرح مذکور در حال حاضر بسیار مینیمال به نظر رسیده و به جز 2 عدد مبل که در دو سمت وسیله دیده می شود، جزئیات بیشتری از طراحی داخلی و امکانات خودرو را نشان نمی دهد.

از نظر عملی، کمپانی جدید ایلان ماسک تحت عنوان «The Boring Company» فقط یک تونل آزمایشی در محوطه پارکینگ «SpaceX» حفر کرده و مابقی تصاویر و ویدئوها، ایده هایی هستند که هنوز به مرحله تولید و بهره برداری نرسیده اند و باید برای اطلاع از جزئیات بیشتر، منتظر کلیپ ها و تصاویر بعدی آقای ماسک باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    و باز هم ایلان ماسک

مطالب پیشنهادی