ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از میان رده های سری J سامسونگ [تماشا کنید]

هنوز تا معرفی رسمی میان رده های سری «J» سامسونگ در سال 2017 زمان باقی است اما در این میان، هرروز تصاویر و اطلاعات جدیدی از موبایل های مذکور منتشر می شود. در ارتباط با ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

هنوز تا معرفی رسمی میان رده های سری «J» سامسونگ در سال 2017 زمان باقی است اما در این میان، هرروز تصاویر و اطلاعات جدیدی از موبایل های مذکور منتشر می شود. در ارتباط با همین موضوع، به تازگی وجود مدل های J5 ،J3 و J7 در وبسایت شرکت کره ای و در بخش مربوط به دستگاه هایی که از حالت «Kids Mode» پشتیبانی می کنند، به صورت غیر رسمی تایید شده است.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون به دست آمده، مدل های J5 و J7 از بدنه فلزی و طراحی مشابه بهره می برند و هر دو دستگاه، به حسگر اثر انگشت، درگاه کارت حافظه و دوربین های 13 مگاپیکسلی با فلش LED در پنل های پشت و جلو مجهز خواهند بود.

چیپست اگزینوس 7870 با پردازنده هشت هسته ای از دیگر مشخصات این میان رده ها بوده و جالب اینکه مشترکات موبایل های مورد بحث به اینجا ختم نشده و هر دو مدل، از اندروید 7 نوقا بهره می برند.

J7 به عنوان براد بزرگتر، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD داشته و با 3 گیگابایت رَم و باتری 3600 میلی آمپری، میان رده با ارزشی به نظر می رسد. مدل J5 هم قدری کوچکتر بوده و با رَم 2 گیگابایتی و باتری 3000 میلی آمپری، از نمایشگر 5.2 اینچی HD بهره می برد.

هنوز اطلاعاتی تازه ای از موبایل J3 2017 به دست نیامده اما دو مدل دیگر، اخیراً در کلیپ های کوتاهی به زبان روسی رویت شده اند که از شما دعوت می کنیم در ادامه آنها را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • morteza
    morteza | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    من j2 دارم عالیه

  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۶ خرداد ۱۳۹۶

    لطفا اگه قصد توهین به برند یه شرکت دارین کامنت نزارین این قسمتو گذاشتن برای دیدگاه نه توهین.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی