ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایده های مایکروسافت برای پرچمداران سری Lumia که هرگز عملی نشدند [تماشا کنید]

بر اساس اسناد بازاریابی سال 2015 مایکروسافت، این شرکت قصد داشت پرچمداران Lumia 950 و Lumia 950XL خود را با پشتیبانی از قلم استایلوس روانه بازار کند، اما در نهایت برای صرفه جویی در هزینه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بر اساس اسناد بازاریابی سال 2015 مایکروسافت، این شرکت قصد داشت پرچمداران Lumia 950 و Lumia 950XL خود را با پشتیبانی از قلم استایلوس روانه بازار کند، اما در نهایت برای صرفه جویی در هزینه ها از این کار خودداری کرد.

حالا ویدئویی از ایده های اولیه مایکروسافت برای پرچمدارانش به دست رسیده که احتمالاً در اوایل سال 2015 ساخته شده است. این کلیپ کوتاه نشان می دهد کمپانی مذکور در ابتدا طراحی متفاوتی برای لومیاهای خود در نظر داشته و برخی از ویژگی های اولیه را در محصول نهایی حذف کرده است.

قرار بود پرچمداران سری لومیا از قلم سرفس پشتیبانی کنند

ایده های مذکور شامل «Glance Screen» (مانند قابلیت نمایشگر همیشه روشن در موبایل های اندرویدی) متفاوت با اطلاعات بیشتر، پشتیبانی از قلم، و «کناره های فعال» با لمس سه بعدی می شود که موبایل لومیا با استفاده از مورد آخر، دست کاربر راتشخیص داده و نمایشگر را روشن نگه می دارد.

در کنار امکان استفاده از قلم سرفس، مایکروسافت قصد داشت کاورهای هوشمندی را برای دو پرچمدار خود معرفی کند که با قابلیت گلَنس اسکرین سازگار بوده و بخشی از نمایشگر را، برای مشاهده اطلاعاتی مانند زمان و اعلان ها، در معرض دید قرار می دادند.

در ادامه از شما دعوت می کنیم قابلیت های مذکور را در ویدئوی زیر تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    بنظر من دلیل اینکه ویندوز موفق نشد جدای بحث اپلیکشن ها قیمت ریاد اونه به علاوه کم بودن مدل له نظر من باس قیمتا رو بیاره پایین تعداد مدل ها و انتخاب ها رو هم زیاد کنه مطمینن موفق میشه

  • Mohsen 757
    Mohsen 757 | ۶ خرداد ۱۳۹۶

    حیف

  • HaDi Jandaqi
    HaDi Jandaqi | ۶ خرداد ۱۳۹۶

    قابلیت Glance Screen مانند گوشی های اندرویدی؟؟؟ این که از زمان ویندوز ۸ رو گوشی های لومیا بود. اینم شد مثل قابلیت Double Tap to Wake up که رو موبایل های ویندوزی بود آخرم همه گفتن نوآوری LG بوده!

مطالب پیشنهادی