ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۱۷
تکنولوژی

کنفرانس توسعه دهندگان اپل 15 خرداد به صورت زنده پخش می شود

کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC) به رسم هر سال، در بهار برگزار خواهد شد. امسال علاقه مندان می توانند در روز ۵ ژوئن ۲۰۱۷ مصادف با ۱۵ خرداد ۹۶ ارائه اصلی این کنفرانس را به طور ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC) به رسم هر سال، در بهار برگزار خواهد شد. امسال علاقه مندان می توانند در روز ۵ ژوئن ۲۰۱۷ مصادف با ۱۵ خرداد ۹۶ ارائه اصلی این کنفرانس را به طور زنده از طریق وبسایت اپل تماشا کنند. برنامه فوق راس ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران آغاز خواهد شد.

در کنفرانس امسال احتمال رونمایی از چند سخت افزار نیز وجود دارد

بر طبق اعلام اپل کنفرانس «WWDC 2017» به جای سانفرانسیسکو در شهر سن خوزه آمریکا برگزار خواهد شد. به نظر می رسد شرکت ساکن کالیفرنیا امسال برنامه های مفصل تری را برای توسعه دهندگان پلتفرم های خود تدارک دیده باشد. از طریق این لینک می توانید به فهرست برنامه ها و تاریخ و ساعت آغاز آنها دسترسی داشته باشید.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل همواره محلی برای ارائه آخرین دستاوردهای نرم افزاری این کمپانی بزرگ بوده است، اما امسال انتظار آن می رود که علاوه بر رونمایی از tvOS 1، watchOS 4 ،macOS 10.13 و البته iOS 11، شاهد رونمایی از آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی و نسخه به روز رسانی شده آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی باشیم. ضمن این که شایعاتی نیز در خصوص رونمایی از اسپیکر مجهز به سیری نیز به گوش رسیده است.

با این تفاصیل بهتر است ارائه اصلی کنفرانس توسعه دهندگان امسال اپل را با همراهی دیجیاتو از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی