ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از طراحان اپل، ساعت شنی ۱۲ هزار دلاری ساخته است [تماشا کنید]

چنانچه در حال حاضر تمام محصولات اپل را در اختیار دارید و 12,000 دلار هم برای شما پول چندانی نیست، می توانید آخرین محصول عرضه شده توسط طراح مشهور اپل یعنی مارک نیوسان را خریداری کنید. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

چنانچه در حال حاضر تمام محصولات اپل را در اختیار دارید و 12,000 دلار هم برای شما پول چندانی نیست، می توانید آخرین محصول عرضه شده توسط طراح مشهور اپل یعنی مارک نیوسان را خریداری کنید.

محصول مذکور در واقع یک ساعت شنی ده دقیقه ایست که دارای برچسب قیمت بسیار بالای 12,000 دلاری بوده و به تعداد محدود یکصد عدد تولید خواهد شد.

ساعت شنی مارک نیوسان در تعداد محدود یکصد عدد تولید می شود

وبسایت «HODINKEE» که ساعت شنی مذکور را به فروش می رساند، در توضیح این محصول عنوان کرده «برخی اوقات زمانی که به یک جسم نگاه می کنید، شما را تسخیر می کند به گونه ای که نمی توانید از آن روی برگردانید. حتی نمی توانید واقعاً توصیف کنید که در حال تماشای چه چیزی هستید. ساعت شنی مارک نیوسان یکی از آن موارد است.»

علاوه بر آن وبسایت «HODINKEE» در توضیحات محصول مورد بحث اشاره کرده که این ساعت حاوی حدوداً 1,249,996 گوی نانوی ساخته شده از فولاد ضد زنگ بوده که روی هر کدام از آنها با یک لایه ضد خوردگی مس پوشانده شده است.

لازم به ذکر است محصول طراحی شده توسط مارک نیوسان دارای طولی 150 میلی متری و وزنی 1.5 کیلوگرمی است. همچنین برای خرید آن، علاقه مندان می بایست ابتدا مبلغ 6000 دلار را به صورت غیر قابل بازگشت پرداخت کنند و سپس به مدت یک ماه منتظر مانده تا ساعت شنی به دستشان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    12 هزار دلار.....
    تو فکر رفتم اصن
    که با هر 100 دلارش چقدر کار خیلی ها راه میافته...
    اما یکی اونقدر داره که 12000 دلار میده برای این که تماشا کنه 1 میلیون و 249 هزار و نهصد و نود و شش گوی فلزی چطور اروم اروم پایین میان.........
    هعیییی.....

  • silent
    silent | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    جالبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی