ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام پروازهای شرکت British Airways از لندن به خاطر مشکلات کامپیوتری لغو شد

امروز یک خطای مهم در سیستم اطلاعاتی شرکت هواپیمایی «British Airways» برای این کمپانی بزرگ دردسر ساز شد. بر اساس گزارش های منتشر شده، ایرادات کامپیوتری ایجاد شده برای BA سبب شد پروازهای آنها دچار ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

امروز یک خطای مهم در سیستم اطلاعاتی شرکت هواپیمایی «British Airways» برای این کمپانی بزرگ دردسر ساز شد. بر اساس گزارش های منتشر شده، ایرادات کامپیوتری ایجاد شده برای BA سبب شد پروازهای آنها دچار مشکل شوند.

بر همین اساس پرواز هواپیماهای «بریتیش ایرویز» که قرار بود از فرودگاه های «Heathrow» و «Gatwick» لندن صورت گیرند، لغو شده و شرکت مذکور به مسافران پیشنهاد داده که تا حد امکان به سمت فرودگاه ها حرکت نکرده تا از ازدحام بیشتر در ترمینال های مسافربری جلوگیری شود. همچنین باید گفت «British Airways» اعلام کرده که در حال حاضر قادر نیست مسافرانش را با پروازهایی دیگر به مقصد برساند.

نمایندگان «British Airways» عنوان کرده اند که مشکلات کامپیوتری ایجاد شده ارتباطی با حملات سایبری ندارند

لازم به ذکر است طبق اعلام نمایندگان شرکت هواپیمایی مورد بحث، بروز مشکلات مذکور ارتباطی با حملات سایبری نداشته است. یکی از سخنگویان «بریتیش ایرویز» هم در این رابطه گفته «ما برای مشکلات پیش آمده در سیستم های اطلاعاتی پوزش می طلبیم و در حال حاضر سعی داریم تا در اسرع وقت بر آن فائق آییم.»

گفتنی است مشکلات کامپیوتری گریبان گیر شرکت هواپیمایی انگلیسی سبب شده که پروازهای برنامه ریزی شده کنسل شوند و علاوه بر آن هواپیماهایی هم که به زمین نشسته اند، نتوانستند در گیت های مخصوص به خود توقف کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی