ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معرفی نسخه خیابانی از جنگنده استقامتی بنتلی؛ کانتینتال 24 به نبرد پورشه می رود

اخیرا بنتلی که به عنوان تولید کننده خودروهای اشرافی، سنگین وزن و نه چندان اسپرت شناخته می شود، با تولید یک نسخه ویژه از بنتلی کانتیننتال ۲۴  توجه را به سوی خود جلب کرده است. خودرویی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

اخیرا بنتلی که به عنوان تولید کننده خودروهای اشرافی، سنگین وزن و نه چندان اسپرت شناخته می شود، با تولید یک نسخه ویژه از بنتلی کانتیننتال ۲۴  توجه را به سوی خود جلب کرده است.

خودرویی که می تواند جایگاه این برند را از سطح محصولات فوق لوکس نظیر خودروهای رولزرویس به سطح خودروهای فوق اسپرت مانند نسخه GT3 پورشه تغییر دهد.

در واقع تولید این نسخه ویژه که رنگ آن ترکیبی از زرد پر رنگ موناکو و مشکی کریستال است در راستای یادبود ماشین مسابقه ای کانتیننتال GT3 است.
بنتلی به واسطه تیم ABT خود را برای شرکت در مسابقات استقامتی ۲۴ ساعته  ADAD در پیست نوربرگ‌رینگ آماده کرده اند. این تیم امسال با سه خودرو در این مسابقه شرکت میکنند، اما در کنار نسخه های مسابقه ای، تعدادی نیز محصول بر همین اساس با رعایت قوانین تردد جاده ای ساخته می شوند.
بنتلی کانتیننتال ۲۴ به طور انحصاری در بازار اروپا و با ترکیب رنگی قرمز-مشکی یا زرد-مشکی و یا تک رنگ در بازار آن عرضه می‌شود. چرخ های آلیاژی ۲۱ اینچی این کوپه عظیم به نسبت رنگ خودرو به رنگ زرد یا قرمز آراسته شده اند.


همچنین کالیبرهای ترمز با تم مشکی، اینه ها با پوشش فیبرکربنی و رنگ پایه ای مشکی در بدنه از جمله تغییراتی است که در بیرون خودرو مشاهده می‌شود.
بنتلی در فضای داخلی این نسخه ویژه و به روزرسانی شده  نیز از مقدار زیادی فیبرکربنی استفاده کرده و این فیبرکربنی را میتوان در پنل های درب و قسمت آجدار زیر درب  مشاهده کرد.


نکته جالب این خودرو استفاده از صندلی‌های مسابقه‌ای آلکانترا به همراه درج عبارت "کانتیننتال ۲۴" به زیباترین شکل ممکن در قسمت زیرسر است. این طراحی داخلی کاملا در القای قدرت و صلابت به این خودرو موفق بوده است.


در زیر این ظاهر درخشان و چشم نواز یک یک کانتیننتال سوپر اسپرت قرار دارد که این سوپر اسپورت از یک موتور ۶ لیتری W12 توئین توربو، با قدرت ۷۰۰ اسب بخار (۵۲۲ کیلووات) و گشتاور ۷۵۰ پوندفوت ( ۱۰۱۷ نیوتن متر) استفاده میکند و قدرت تولید شده توسط این موتور به واسطه گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به همه چرخها منتقل می‌شود ‌.
همچنین در این نسخه از ترمزهای دیسکی از جنس سرامیک کربن نیز استفاده شده است.
بنتلی کانتیننتال ۲۴  برای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر  فقط به ۳.۵ ثانیه نیاز دارد و حداکثر سرعت آن ۳۳۶ کیلومتر در ساعت است که برای خودرویی با وزن نزدیک به ۳ تن فوق العاده به نظر می رسد.
کمپانی بنتلی ضمن بیان این موضوع که از این خودرو فقط ۲۴ عدد در بازار اروپا عرضه می‌شود قیمت مدل پایه آن را که از هیچ اپشن اختیاری ای بهرمند نیست ۲۸۰ هزار دلار اعلام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی