ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل میان رده Moto Z2 Play احتمالاً تا چهار روز دیگر رونمایی می شود

خانواده میان رده های لنوو در آینده ای نزدیک گسترده تر خواهد شود و شاهد افزوده شدن تلفن همراه Moto Z2 Play به آن خواهیم بود. از همین رو امروز تصاویر تازه و به ظاهر مطبوعاتی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

خانواده میان رده های لنوو در آینده ای نزدیک گسترده تر خواهد شود و شاهد افزوده شدن تلفن همراه Moto Z2 Play به آن خواهیم بود. از همین رو امروز تصاویر تازه و به ظاهر مطبوعاتی از موبایل مذکور منتشر شده که اطلاعات جدیدی را به اشتراک می گذارند.

تصاویر مورد اشاره که متأسفانه تنها پنل جلویی دستگاه را در اختیار علاقه مندان قرار داده اند، حاکی از آن هستند که Moto Z2 Play احتمالاً در سه رنگ سفید/طلایی، مشکی/خاکستری و سفید/نقره ای روانه بازار خواهد شد.

موبایل میان رده لنوو Moto Z2 Play به چیپست اسنپدراگون 626 مجهز است

گفتنی است علاوه بر تصویر با کیفیت فاش شده که طراحی دستگاه را همراه با جزئیات خوبی نشان می دهد، اطلاعاتی هم از تاریخ رونمایی آن به بیرون راه یافته است. طبق تبلیغ رسمی افشا شده، Moto Z2 Play یازدهم خرداد ماه معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است با استناد بر اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده نرم افزار بنچمارک Geekbench، می توان انتظار داشت که میان رده تازه لنوو دارای یک چیپست اسنپدراگون 626 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم باشد.

همچنین گزارش ها نشان می دهند که Moto Z2 Play از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی