ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ژاپن دیسپلی و توسعه نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی با تراکم 600 پیکسل بر اینچ

رزولوشن نمایشگر کتابخوان های دیجیتالی آمازون با کندی اما به صورت مداوم در حال پیشرفت بوده اند. همانطور که احتمالاً می دانید نسل نخست کیندل از صفحه نمایشی با تراکم پیکسل برابر با 167 پیکسل ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

رزولوشن نمایشگر کتابخوان های دیجیتالی آمازون با کندی اما به صورت مداوم در حال پیشرفت بوده اند. همانطور که احتمالاً می دانید نسل نخست کیندل از صفحه نمایشی با تراکم پیکسل برابر با 167 پیکسل بر اینچ برخوردار بود که در تازه ترین نسل کیندل Oasis، این مقدار به 300 پیکسل بر اینچ رسیده است. اما به نظر شما نمایشگری با تراکم 600 پیکسل در هر اینچ چطور به نظر خواهد رسید؟

لازم به اشاره است در خلال رویداد «هفته نمایشگر» که در آمریکا در حال برگزاری است، شرکت ژاپن دیسپلی از دو نمایشگر گاغذ الکترونیک با وضوح بسیار بالای 400 و 600 پیکسل در هر اینچ رونمایی کرده است.

به عنوان مثال نمایشگر آیفون 7 پلاس 401 پیکسل در هر اینچ دارد

برای آنکه تصور بهتری از ارقام مورد اشاره داشته باشید، باید بدانید که پنل مورد استفاده در آیفون 7 و 7 پلاس به ترتیب دارای 326 و 401 پیکسل بر اینچ بوده و نمایشگر گلکسی اس 8 هم از پنلی با تراکم 570 پیکسل در هر اینچ بهره می برد.

گفتنی است کمپانی ژاپن دیسپلی با همکاری مشترک سونی، هیتاچی و توشیبا در سال 2012 تشکیل شد و هدف آن توسعه نمایشگرهای با سایز کوچک برای گجت ها بود. این شرکت در اواخر سال گذشته میلادی با کمپانی تایوانی E Ink ادغام شد و هم اکنون روی نمایشگرهای کاغذ الکترونیک فعالیت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MR.SRT
    MR.SRT | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    سونی ژاپن ?

    • ashkan.72
      ashkan.72 | ۷ خرداد ۱۳۹۶

      کلا ژاپن رو عشقه? ?

مطالب پیشنهادی