ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی در سه ماهه دوم سال مالی 2017 فراتر از انتظارها ظاهر شد

سه ماهه دوم سال 2017 برای بخش کامپیوترهای شخصی و پرینترهای کمپانی HP بسیار خوش یمن بوده و درآمد حاصل از دو بخش مذکور برای اولین بار در هفت سال گذشته، به صورت همزمان افزایش ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

سه ماهه دوم سال 2017 برای بخش کامپیوترهای شخصی و پرینترهای کمپانی HP بسیار خوش یمن بوده و درآمد حاصل از دو بخش مذکور برای اولین بار در هفت سال گذشته، به صورت همزمان افزایش یافته و سبب شده است تا اچ پی بتواند حتی بهتر از پیش بینی ها عمل کند.

بدون شک یکی از دلایل مهم برای عملکرد فراتر از انتظارات کمپانی HP، افزایش 10 درصدی فروش کامپیوترهای شخصی است. این افزایش فروش به قدری قابل توجه است که طبق اعلام مؤسسه IDC، کمپانی آمریکایی توانسته عنوان پر فروش ترین برند را از لنوو باز پس گیرد.

درآمد بخش های پرینتر و کامپیوتر شخصی اچ پی پس از هفت سال دوباره به صورت همزمان افزایش یافته است

گفتنی است وال استریت پیشتر برای شرکت HP، درآمدی 11.88 میلیارد دلاری را تخمین زده بود اما گزارش های مالی ارائه شده توسط کمپانی مورد بحث، میزان درآمد را 12.4 میلیارد دلار نشان می دهد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نیز افزایش 7 درصدی را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است آمار و ارقام ارائه شده حاکی از آن هستند که درآمد حاصل برابر با 40 سنت به ازای هر سهم بوده که آن هم از مقدار 39 سنت به ازای هر سهم برآورد شده پیشی گرفته است. علاوه بر آن HP تخمین می زند که در سه ماهه پیشِ رو این مقدار به 40 تا 43 سنت به ازای هر سهم برسد.

در همین رابطه «Dion Weisler» مدیر اجرایی اچ پی عنوان کرده که عملکرد قابل قبول آنها اثباتی بر صحیح بودن تصمیم کمپانی مبنی بر مجزاسازی بخش های مربوط به مشتریان و شرکت ها بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی