ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آشنایی با حافظه SSD همراه اپیسر ASMini

در دنیای ما واژه ی «بزرگ» تنها در مقابل «کوچک» معنا پیدا می کند و حافظه SSD جدید اپیسر به نام ASMini آمده تا این فسلفه را یک قدم پیشتر براند. حافظه ASMini با وجود ابعاد ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

در دنیای ما واژه ی «بزرگ» تنها در مقابل «کوچک» معنا پیدا می کند و حافظه SSD جدید اپیسر به نام ASMini آمده تا این فسلفه را یک قدم پیشتر براند.

حافظه ASMini با وجود ابعاد جیبی به لطف فناوری SSD خود به راحتی می تواند اطلاعات را با سرعت ۴۵۰ مگابایت در ثانیه منتقل کند و در عین حال در مقابل ضربه و فشار مقاوم است تا جای نگرانی از بابت حفاظت اطلاعات وجود نداشته باشد.

همه چیز را در جیبت داشته باش

این حافظه در ابعاد 8.1 cm x 5.4 cm سانتیمتر و ضخامت cm0.6 قابلیتی بی نظیر در حمل را ارائه نموده و با ظرفیت 240GB توانایی نگهداری 6 ساعت ویدئو با کیفیت 4K دارد.

پردازش فایلهای با حجم بالا در چند ثانیه

مجهز بودن به USB 3.1 Gen1 Type-C با سرعت خواندن/نوشتن مستمر 450/400MB/s عملکرد برتری را نسبت به فلش مموری و هاردهای معمولی به ارمغان آورده است. به عنوان مثال پردازش 10 مگابایت عکس فقط 21 ثانیه زمان نیاز دارد.

راه اندازی با حافظت سخت و عملکرد بدون دردسر همراه با درگاه USB-C

این محصول کوچک به گونه ای مهندسی شده که سطح حفاظت در برابر لرزش و فشار در آن مانند SSD های مرسوم است، یعنی مقاومت در برابر لرزش تا G20 و تحمل شوک تا 1500G که رقم مناسبی به حساب می آید.

علاوه بر این به دلیل عدم وجود بخش های مکانیکی و آسیب پذیر هارد دیسک های HDD در این حافظه ی SSD، می توانید مشکلاتی مثل ایجاد بد سکتور در اثر ضربه را به فراموشی بسپارید.

از جمله فناوری های به کار رفته در ASMini می توان به TRIM، NCQ، ECC 72bit/1KB و در نهایت S.M.A.R.T اشاره کرد که به شکل خوکار کیفیت و عملکرد حافظه را تحت نظر می گیرد.

نرم افزار SSDWidget نیز همراه با این محصول زیبا عرضه می شود که با استفاده از آن به راحتی می توانید Firmware دستگاه را بروزرسانی نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد هادی
    محمد هادی | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    قیمتش چند؟

مطالب پیشنهادی