ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از Predator Triton 700 رونمایی کرد؛ نوت بوک گیمینگی با قطر تنها 18.9 میلی متر

به نظر می رسد که عصر نوت بوک های گیمینگ فوق باریک بالاخره فرا رسیده؛ حداقل این هدفی است که انویدیا با تکنولوژی «Max-Q» که قطر لپ تاپ های گیمینگ را تا 18 میلی متر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد که عصر نوت بوک های گیمینگ فوق باریک بالاخره فرا رسیده؛ حداقل این هدفی است که انویدیا با تکنولوژی «Max-Q» که قطر لپ تاپ های گیمینگ را تا 18 میلی متر کاهش می دهد در صدد تحقق اش برآمده است. حالا ایسر از لپ تاپ گیمینگ جدید Predator Triton 700 رونمایی کرده که گرچه دقیقاً موفق به تحقق رویای قطر 18 میلی متر نشده، اما تنها 18.9 میلی متر قطر دارد.

به عنوان توضیح باید گفت Max-Q، عبارتی که در مهندسی هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع فلسفه ای در امر طراحی است و قطعه سخت افزاری جدیدی را شامل نمی شود. به همین خاطر، مشخصات سخت افزاری لپ تاپ تازه ایسر قرار نیست تفاوت فاحشی با سایر لپ تاپ های گیمینگ داشته باشد. این دستگاه، از نسل هفتم پردازنده های Intel Core بهره می برد و به کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 1080 انویدیا تجهیز گشته تا اجرای روان و چشم نواز بازی های ویدیویی امروزی را تضمین کند.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به پشتیبانی از سقف 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و دو حافظه SSD از نوع NVME PCIe اشاره کرد. تمام این قطعات، همانطور که گفته شد در بدنه ای با قطر 18.9 میلی متر جای گرفته و در کنار طراحی Max-Q که خود در خنک کنندگی دستگاه تاثیر می گذارد، ایسر از فن های فلزی AeroBlade 3D هم بهره برده است.

اگر استفاده از این تکنولوژی را باور نمی کنید، صفحه ای از گوریلا گلس بالای کیبورد Triton 700 قرار گرفته که به شما اجازه می دهد فن و پنج لوله انتقال حرارت را مشاهده نمایید؛ ضمناً این بخش شیشه ای به عناون تاچ پد هم عمل می کند. نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ گیمینگ ایسر، رزولوشن Full HD را به نمایش در می آورد و از Nvidia G-SYNC هم پشتیبانی می کند. یک پورت تاندربولت 3، دو پورت USB-C، یک کانکتور دیسپلی پورت و گیگابیت اترنت هم مشخصات دیگری هستند که قیمت بالای دستگاه را توجیه می کنند.

لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 700 ایسر قرار است در ماه اگوست سال جاری میلادی با قیمت 2999 دلار روانه بازار شود. ایسر خاطر نشان کرده که Triton 700 تنها نخستین عضو از سری نوت بوک های گیمینگ و فوق باریکی است که در دستور کار قرار دارند و این مسئله قطعاً به موفقیت هرچه بیشتر سبک طراحی Max-Q هم کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nima Mazaheri
    Nima Mazaheri | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    واقعا فوق العادست
    درسته اسم گیمینگ روشه اما هر کسی یه طوری استفاده می کنه، سخت افزارش جون میده واسه کارای طراحی و تحلیلی و رندرینگ ....
    واقعا اگه داشتم میخریدم

  • سعید حنیفی
    سعید حنیفی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    دست ایسر درد نکنه. با این تحریم هایی که جدیدا واسه pc در نظر گرفته شده که اکثر بازی های بزرگ واسه pc نمیاد و فقط کنسول هارو پشتیبانی میکنه ،که اگرم بیان با فاصله خیلی زیاد برا pc تولید میشن اونم بشرطی که بهینه سازی های مختلف رو بازی انجام شده باشه وگرنه شاهکار بتمن آرکهام نایت بوجود میاد.۳۰۰۰دلار پول کمی نیست که بخوای بابتش پرداخت کنی.البته ازین نظر خیلی عالیه که انویدیا تونسته gtx1080 رو تو لپ تاپ جا کنه.البته شخصا اگر توان خریدشم داشته باشم نمیخرم.

مطالب پیشنهادی