ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند LG Watch Sport با قیمت ۱.۳ میلیون تومان به ایران می آید

ساعت هوشمند ال‌جی مدل «Watch Sport» از اولین گجت‌هایی است که همراه با نسخه‌ی جدید سیستم‌ عامل Android Wear 2 عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند قرار است در اول تیر ماه سال جاری با ضمانت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

ساعت هوشمند ال‌جی مدل «Watch Sport» از اولین گجت‌هایی است که همراه با نسخه‌ی جدید سیستم‌ عامل Android Wear 2 عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند قرار است در اول تیر ماه سال جاری با ضمانت مدیا پردازش وارد بازار ایران شود. قیمت این محصول هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است ولی قیمتی بین ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان خواهد داشت.

کاربرد این ساعت روزمره و ورزشی است که با بدنه فلزی و بند سیلیکونی طراحی شده است. قابلیت مهم این مدل امکان نصب سیم‌کارت است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به عنوان یک واچ‌فون یا ساعت هوشمند مستقل استفاده کند. ارتباطات این ساعت با وسایل الکترونیکی دیگر از طریق Bluetooth، NFC، Wi-Fi امکان پذیر است. برخورداری از اسپیکر و میکروفون داخلی هم از قابلیت‌های مهم ساعت است که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی را برای کاربر فراهم می‌سازد.

صفحه نمایش OLED از نوع پلیمری (POLED) با رزولوشن 480 در 480 پیکسل و تراکم پیکسلی 348 وضوح تصویر کاملا ایدئالی را برای این ساعت هوشمند به همراه دارد. از آنجایی که این ساعت کاربرد ورزشی هم دارد، از استاندارد IP68 Certified برای مقاومت در برابر آب و گرد وغبار نیز برخوردار است.

طبق اعلام روابط عمومی مدیا پردازش فروش این محصول در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آغاز خواهد شد و عرضه آن در دو رنگ آبی تیره و تیتانیوم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    خرید ساعت هوشمند اشتباهه ، من خودم 8 ماه گیر اس 2 داشتم به همراه نوت 5 ام واقعا بدرد نخورن

    الان گارمین ویو اکتیو اچ آر دارم اونم چون ورزش میکنم بصورت مداوم ، که یک ورزشکارم هیچ وقت سمت دستگاه های پیش پا افتادی چون ساعت های هوشمند نمیره و از دستگاه های تخصصی تر شرکت های گارمین استفاده میکنه

  • salemi
    salemi | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    هیچ وقت قانع نشدم پول به ساعت هوشمند بدم! به نظرم هنوز خیلی جای کار داره!

مطالب پیشنهادی