ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر رومیزی Dell Inspiron 27 7000 از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند

در جریان نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، کمپانی دل از کامپیوتر آل-این-وان تازه ای رونمایی کرده است که از پس اجرای اپلیکیشن های واقعیت مجازی بر می آید. این دستگاه که Inspiron 27 7000 نام گرفته، به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

در جریان نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، کمپانی دل از کامپیوتر آل-این-وان تازه ای رونمایی کرده است که از پس اجرای اپلیکیشن های واقعیت مجازی بر می آید. این دستگاه که Inspiron 27 7000 نام گرفته، به تمام پورت ها و مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای استفاده از هدست های گران قیمت واقعیت مجازی مانند آکیلس ریفت و HTC Vive را در خود جای داده است.

مدل پایه Inspiron 27 7000 به همراه کارت گرافیک AMD Radeon RX560 و چهار گیگابایت حافظه رم عرضه می شود، اما اگر به دنبال کسب تجربه ای قدرتمند از واقعیت مجازی باشید، احتمالاً باید به سراغ مدل مجهز به RX580 بروید. از منظر طراحی، کامپیوتر آل-این-وان تازه دل بسیار دلربا است و برخی ویژگی های خود را از سری XPS به ارث برده است؛ ضمناً حاشیه ای باریک، پیرامون نمایشگر 27 اینچی دستگاه را پوشانده است.

از طرف دیگر، دل از کامپیوتر آل-این-وان ارزان قیمت تر Inspiron 24 5000 هم رونمایی کرده که از طراحی مشابهی در بدنه ای کوچکتر بهره می برد. مدل پایه این دستگاه، از نمایشگر 23.8 اینچی IPS بهره می برد اما اگر حاضر به پرداخت مبلغی باشید، قادر به خریداری مدلی با نمایشگر لمسی برای استفاده استودیویی خواهید بود.

مثل تمام محصولات مشابه، گزینه های مختلفی برای پردازنده، حافظه رم و حافظه داخلی دستگاه در نظر گرفته شده اما این موضوع درباره کارت گرافیک آن صدق نمی کند و تمام مدل ها به RX560 مجهز خواهند بود؛ البته بدیهی است که این کامپیوتر برای گیمینگ حرفه ای ساخته نشده. هر دو دستگاه Inspiron 27 7000 و Inspiron 24 5000 از امروز در دسترس قرار می گیرند و به ترتیب با قیمت پایه 1000 و 700 دلار به فروش می روند.

تصاویر Inspiron 27 7000

تصاویر Inspiron 24 5000

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی