ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابعاد آیفون 8 فاش شد؛ رندرهای تازه آن را در اینجا ببینید

چند روزی است که نگاه ها در دنیای فناوری به سوی نمایشگاه کامپیوتکس تایوان دوخته شده و اکثر خبرها پیرامون آن می چرخند. اما اخیراً شایعات تازه ای از آیفون ادیشن اپل به گوش می ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

چند روزی است که نگاه ها در دنیای فناوری به سوی نمایشگاه کامپیوتکس تایوان دوخته شده و اکثر خبرها پیرامون آن می چرخند. اما اخیراً شایعات تازه ای از آیفون ادیشن اپل به گوش می رسد که حاکی از ابعاد دقیق دیوایس مورد اشاره است.

بر اساس گزارش های منتشر شده آیفون 8 دارای طول و عرض و ضخامتی برابر با 143.59 در 70.94 در 7.57 میلی متر است. برای آنکه دید مناسبی نسبت به این ابعاد داشته باشید بهتر است بدانید که ارقام مذکور برای آیفون 7 به ترتیب برابر با 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی متر بوده در حالی که آیفون 7 پلاس بدنه ای 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی متری را با خود به دوش می کشد.

این بدان معناست که آیفون 8 از آیفون 7 بزرگتر بوده اما با توجه به برخورداری از نمایشگر بزرگتر اما با حاشیه های کمتر، ابعاد کلی آن نسبت به آیفون 7 پلاس کوچک تر است.

آیفون ادیشن با وجود نمایشگر بزرگتر، ابعاد کلی کوچکتری نسبت به آیفون 7 پلاس خواهد داشت

از همین رو Benjamin Geskin که تاکنون تصاویر رندر شده متعددی را از آیفون 8 در اختیار علاقه مندان قرار داده، اخیراً دو تصویر دیگر را هم به جمع کارهای خود افزوده است. در عکس های مورد اشاره می توان مشاهده کرد که آیفون 8 در کنار تلفن های همراه آیفون 7، آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از نظر ابعادی  چگونه به نظر خواهد رسید.

گفتنی است تاکنون گزارش های ضد و نقیضی از مکان قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت در آیفون ادیشن به گوش رسیده اما در مجموع احتمال می رود اپل یکی از دو سناریوی یکپارچه ساختن آن با نمایشگر و یا تعبیه مکانی برای آن واقع در پنل پشتی را در دستور کار قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    بالاش چرا اینجوریه ??

  • یوسف عباسی
    یوسف عباسی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    هنوزم نمایه جلوی گلگسی اس هشت زیباترینه

  • MehranF
    MehranF | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    دوربینش و سنسوراش ک بیشتر شو گرفته دیگه چه کاریه بالاشو مثلا s8 کنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی