ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انویدیا با عرضه پلتفرم «Isaac Initiative» به توسعه ساده تر ربات ها کمک می کند

انویدیا می خواهد در آینده ربات ها در همه جا حضور داشته باشند. این موضوع را می توان از تلاش کمپانی برای توسعه و عرضه سخت افزارهای متنوعی برای ربات ها و درون ها متوجه ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

انویدیا می خواهد در آینده ربات ها در همه جا حضور داشته باشند. این موضوع را می توان از تلاش کمپانی برای توسعه و عرضه سخت افزارهای متنوعی برای ربات ها و درون ها متوجه شد که به عنوان نمونه می توان به «Jetstone TX2» اشاره کرد. اما این کمپانی در نمایشگاه کامپیوتکس پلتفرم تازه ای را معرفی کرد که به توسعه هرچه سریع تر ماشین ها کمک می کند.

پلتفرم مذکور که «Isaac Initiative» نام گرفته است در واقع با بهره گیری از سخت افزار «Jetstone TX2»، روند ساخت ربات ها برای توسعه دهندگان را ساده تر خواهد کرد و علاوه بر آن بخش مهمی از پلتفرم یاد شده با خودآموزی ربات ها در ارتباط است.

پلتفرم «Isaac Initiative» امکان یادگیری ربات ها به صورت خودآموز را مهیا می کند

به عنوان مثال «Jensen Huang» در خلال معرفی این محصول در نمایشگاه کامپیوتکس به برنامه ای اشاره کرد که به صورت خودآموز در محیطی شبیه سازی شده داخل آزمایشگاه «Isaac Lab» توانسته بازی هاکی را فرا بگیرد.

تنها با استناد بر دموی به نمایش درآمده از «Isaac Initiative» می توان برداشت نمود که در واقع «Isaac Training Lab»، مهم ترین و در عین حال خیره کننده ترین بخش پلتفرم تازه انویدیا است.

گفتنی است آزمایشگاه «Isaac Lab» یک محیط واقع گرایانه بوده که در آن قوانین فیزیک صدق می کنند و این پارامترها از آن جهت اهمیت دارند که نرم افزار آموزش دیده قرار است در آینده روی یک ربات در دنیای واقعی سوار شود.

لازم به ذکر است که نخستین مشتریان پلتفرم «Isaac Initiative»، کمپانی خودروسازی تویوتا و شرکت سازنده پهپاد «Teal» هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی