ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل بعدی مایکروسافت نسخه متفاوتی از ویندوز را اجرا خواهد کرد

مدت هاست خبری از تلفن های ویندوزی جدید نیست و به نظر می رسد تب مایکروسافت برای تسخیر دنیای موبایل فروکش کرده است. شرکت مذکور اخیراً دستگاه های زیادی را معرفی و تولید کرده که ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

مدت هاست خبری از تلفن های ویندوزی جدید نیست و به نظر می رسد تب مایکروسافت برای تسخیر دنیای موبایل فروکش کرده است. شرکت مذکور اخیراً دستگاه های زیادی را معرفی و تولید کرده که اکثر آنها، از سری سرفس بوده و نسخه دسکتاپ ویندوز را اجرا می کنند.

حال خبر می رسد کمپانی ساکن ردموند در حال تست و توسعه موبایل ویندوزی تازه ایست که از نسخه متفاوتی از سیستم عامل ویندوز موبایل استفاده می کند. این گزارش را دو منبع مختلف از درون مایکروسافت منتشر کرده اند که تا حدودی صحت آن را تقویت می کند.

سیستم عامل جدید از رابط کاربری متفاوتی نسبت به آنچه در ویندوز 10 موبایل وجود دارد، استفاده خواهد کرد که البته از آنجایی که پروژه مورد بحث هنوز در مراحل ابتدایی توسعه به سر می برد، نمی توان با قطعیت راجع به آن اظهار نظر کرد.

ممکن است مایکروسافت پشتیبانی از اپلیکیشن های قدیمی خود را متوقف کند

بر اساس شواهد موجود، مایکروسافت می خواهد بار دیگر تجربه موبایل را دگرگون کرده و سیستم عامل خود را از رقبا متمایز کند. اگر این فرض درست باشد، به احتمال زیاد شاهد قطع پشتیبانی از اپلیکیشن های ویندوزی (مانند آنهایی که با «Silverlight» توسعه یافته اند) که با رابط کاربری جدید سازگاری ندارند خواهیم بود.

به هر حال باید در نظر داشت که برنامه ها قابل تغییر بوده و ممکن است در ماه های آتی و پیش از معرفی موبایل جدید، کاملاً دگرگون شوند. از همین رو تاریخ دقیق رونمایی و عرضه محصول مورد بحث هنوز مشخص نیست و ممکن است تا یک سال آینده شاهد معرفی آن نباشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MehranF
    MehranF | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    باید قبول کنه که سیستم عاملش دیگه همه گیر نمیشه بهتره از همون اندروید استفاده کنه

  • mohsenizadi
    mohsenizadi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    ویندوز فون همونقد فروشی هم ک داشت مدیون برند نوکیا بود و تمام.بعد نوکیا دیگه رفت رو به زوال

مطالب پیشنهادی