ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بنیاد ملی بازی های رایانه ای گزارش آماری «گردایه بهار 96» را منتشر کرد

نمی توان به طور یقین گفت که بازی سازی در ایران در حال پیمایش یک سیر صعودی است، اما زیرساخت هایی که به مرور زمان ایجاد می شود این امید را در دل ایرانیان روشن ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

نمی توان به طور یقین گفت که بازی سازی در ایران در حال پیمایش یک سیر صعودی است، اما زیرساخت هایی که به مرور زمان ایجاد می شود این امید را در دل ایرانیان روشن می سازد. رویه ای که برای پیشرفت صنعت بازی های ویدیویی در ایران طی شده، کاملاً جنبه زیرساختی و پی ریزی دارد و نتایج آن با گذشت زمان خود را نشان می دهد.

برخلاف گذشته، به جای ارائه مقدار ناچیزی پول، بنیاد در فکر ایجاد یک فضای مناسب جهت ساخت بازی و فراهم سازی یک بستر خوب برای بازی سازی ایران است.

جهت تبادل اطلاعات بین افراد فعال در این حوزه، یک سمینار آنلاین (یا وبینار) نیز در تاریخ 16 خرداد ماه برگذار خواهد شد.

برای پیشرفت، باید فرصت ها را شناخت و از آن ها استفاده کرد. برای این کار به یک سری اطلاعات معتبر و جامع نیاز است تا مبتنی بر آن بتوان تصمیم های درستی گرفت. «گردایه» سرآغازی است برا قدم گذاشتن در این راه.

با تحقیق و تحلیل وضعیت بازار ایران و جهان، نویسندگان گردایه آماری جامع و کامل از دید تجاری و غیر تجاری به خوانندگان ارائه می دهند. پژوهشگران مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال موسوم به «دایرک»، این گزارش آماری را جمع آوری کرده و در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

در آخرین گزارش «گردایه بهار 96» موضوعاتی چون بررسی روند اخیر بازی های دیجیتال روی پلتفرم های اصلی، بازار شرق آسیا و ورزش های الکترونیکی تفسیر شده و اطلاعات مفیدی در اختیار بازی سازان، سرمایه گذاران و مدیران شرکت می گذارد.

جهت تبادل اطلاعات بین افراد فعال در این حوزه، یک سمینار آنلاین (یا وبینار) نیز در تاریخ 16 خرداد ماه برگذار خواهد شد. بستری که بتوان آمارهایی که در آخرین گردایه به آن پرداخته شده، زیر ذره بین قرار گیرد و نظرات تاثیرگذاری در این بین رد و بدل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی